וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שימוש אסור במשטרה לתעמולה": השופט סולברג הורה לבן גביר להסיר תמונות שלו מחלק נשקים

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 17:39

יו"ר ועדת הבחירות קבע כי על השר ועל מפלגת עוצמה יהודית להסיר את הפרסומים האסורים ברשתות החברתיות עד לשבוע הבא. בן גביר: "כאשר מדובר בי, הכל מותר והכל כשר. זוהי אפליה על רקע פוליטי"

בווידאו: בן גביר בחלוקת נשקים לכיתות הכוננות באשקלון, 27 באוקטובר 2023/אבי רוקח

השופט נעם סולברג, יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, פרסם היום (שני) את החלטתו בעתירה שהוגשה על ידי התנועה לאיכות השלטון נגד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, ונגד מפלגת עוצמה יהודית. על פי העתירה, שהוגשה באמצעות עורכי הדן תומר נאור והידי נגב השר בן גביר ומפלגתו עשו שימוש בלתי חוקי בטקסי חלוקת נשק של משטרת ישראל לצורכי תעמולת בחירות. השופט סולברג קיבל העתירה באופן חלקי לשר בן גביר ולמפלגת עוצמה יהודית להסיר חלק מפרסומיהם ברשתות החברתיות.

בן גביר בחלוקת נשקים לכיתות הכוננות באשקלון, 27 באוקטובר 2023. דוברות משטרת ישראל
שימוש בלתי חוקי במשטרה לצרכי תעמולה. השר בן גביר בחלוקת נשקים לכיתת כוננות/דוברות משטרת ישראל

"מיום שמונה לתפקידו, פעל השר בן גביר ככל יכולתו על מנת לטשטש את הגבולות שבין המקצועי לפוליטי, תוך שהוא הולך ומכפיף את משטרת ישראל על שוטריה ומפקדיה לצרכיו הפוליטיים הצרים", אמר עו"ד תומר נאור, ראש האגף המשפטי בתנועה לאיכות השלטון. "אנו מברכים על החלטתו של יו"ר וועדת הבחירות, ומקווים כי זוהי אבן דרך נוספת במאבק הקשה נגד הפגיעה בעצמאות המשטרה והפיכתה לכלי פוליטי בידיו של השר בן גביר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
בן גביר בחלוקת נשקים לכיתות הכוננות באשקלון, 27 באוקטובר 2023. דוברות משטרת ישראל
"מכפיף את המשטרה לצרכיו הפוליטים". השר בן גביר בחלוקת נשקים לכיתת כוננות/דוברות משטרת ישראל

השר בן גביר תפס את פסיקתו של השופט סולברג וטען לשיקולים זרים בהחלטתו, "כאשר מדובר בבן גביר, הכל מותר והכל כשר. אילו היה מדובר בפוליטיקאי אחר, הפרסומים אינם היו נפסלים, כלל השרים מעלים פרסומים אודות פעילות משרדם, אך ורק לי פוסלים פוסטים ברשתות החברתיות - זוהי אפליה על רקע פוליטי. הקמנו בשיתוף המשטרה למעלה מ-900 כיתות כוננות ברחבי הארץ, כולם ראו כיצד פעלו כיתות הכוננות בעוטף, בכל מקום אשר נכחה כיתת כוננות מיומנת וטובה - כך נמנע אסון כבד יותר.בכוונתי לשקול להגיש ערעור על החלטת יו"ר ועדת הבחירות, השופט נעם סולברג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully