וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקיפות של ישראל בסוריה עלו מדרגה: "מפציצה כדי להרוג"

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 15:38

ברויטרס דווח כי גל התקיפות האחרון הוא "חסר תקדים", ומכוון נגד משאיות מטען, תשתיות וגורמים המעורבים באספקת הנשק האיראנית לאזור. בניגוד לעבר, ישראל כבר לא יורה כדי להזהיר ופוגעת ישירות באנשי חיזבאללה בסוריה. "היא כבר לא נזהרת"

בווידאו: תיעוד מאזור דמשק אחרי הדיווחים על תקיפה/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ישראל מבצעת "גל חסר תקדים" של תקיפות אוויריות קטלניות בסוריה, המכוונות נגד משאיות מטען, תשתיות וגורמים המעורבים באספקת הנשק של איראן לשלוחיה באזור - כך דווח היום (ראשון) בסוכנות הידיעות רויטרס. הדיווח מתבסס על שישה מקורות המעורים בנושא.

המקורות, שלפי רויטרס כוללים קצין מודיעין סורי ומפקד בציר ההתנגדות, אמרו שישראל שינתה את מדיניות התקיפות שלה מאז המתקפה של 7 באוקטובר. בניגוד לעבר, התקיפות האוויריות האחרונות מגד העברות הנשק ומערכות ההגנה האיראניות לסוריה הן תכופות יותר וקטלניות יותר.

עוד דווח כי ישראל נטשה את "כללי המשחק" הלא כתובים של המערכה, וכיום נראה שאינה "זהירה עוד" מפני הסבת אבידות משמעותיות לכוחות חיזבאללה בסוריה.

פעיל חיזבאללה שנהרג בתקיפה שיוחסה לישראל בסוריה נקבר בעיירה משררה, לבנון, 13 בנובמבר 2023. רויטרס
הלוויית פעיל חיזבאללה שנהרג בתקיפה שיוחסה לישראל בסוריה, נובמבר/רויטרס

"הם נהגו לירות יריות אזהרה - הם היו פוגעים בסמוך למשאית, האנשים שלנו היו יוצאים מהמשאית ואז הם היו פוגעים במשאית", אמר המפקד בציר. "עכשיו זה נגמר. ישראל משחררת התקפות אוויריות קטלניות ותכופות יותר נגד העברות נשק ומערכות הגנה אווירית של איראן בסוריה. הם מפציצים הכול ישירות. הם מפציצים כדי להרוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully