וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר יצר אקדח מאולתר וירה בעצמו בשוגג: "חרדות מה-7 באוקטובר גרמו לי לבנות אותו"

8.1.2024 / 19:00

מחקירת המשטרה עלה, שהצעיר למד להרכיב את הנשק מסרטוני הדרכה ביוטיוב. כשביקש סיוע מאביו, האחרון דחה את בקשתו והזהיר שהכלי עלול להתפוצץ ולפצוע אותו, כפי שאכן קרה. הצעיר הובהל לבית החולים, שם נחקר כשהתאושש. "התוצאה העצובה מעידה כמה הכלי מסוכן, עבירתו חמורה"

בווידאו: דוצ, כלי נשק מטענים ומחבלים נמצאו בבית ספר בשכונת שייח רדואן 24.12.23/דו"צ

"אירועי 7 באוקטובר גרמו לי לחרדות והביאו אותי להתקין כלי נשק" - כך הסביר צעיר מיבנאל לחוקרי המשטרה את החלטתו ליצור אקדח מאולתר. לאחר שהרכיב את האקדח והתעסק בו, נפלט כדור ממנו והצעיר נפצע קשה. בעקבות המקרה המשטרה פתחה בחקירה ובשבוע שעבר הוגש נגדו כתב אישום בעבירות נשק. כתב האישום הוגש בבית משפט המחוזי בנצרת על ידי פרקליטות מחוז צפון.

מחקירת המשטרה עלה כי אחרי שהצעיר, בן 22, החליט לבנות נשק, הוא החל לצפות בסרטוני הדרכה שונים ביוטיוב, מהם למד כיצד ניתן להתקין אקדח מאולתר. לאחר מכן הצטייד בקפיץ ובחלקים של אקדח אוויר, חלקי מתכת שונים, אביזרי צנרת ובכדור. הוא ביקש מאביו שילמד אותו לרתך, אבל האב דחה את בקשותיו וגם הזהיר אותו שהכלי שהוא מייצר עלול להתפוצץ ולפצוע אותו.

פקד אלי אילו, ראש משרד חקירות בתחנת המשטרה בטבריה, אמר כי לפני כשלושה שבועות הנאשם ישב עם הוריו ואחותו בת העשר בסלון ביתם, והתעסק בנשק שהתקין ובכדור, עד בשלב מסויים ירה בעצמו בטעות. מפגיעת הקליע הוא נפצע קשה מאוד, ופונה לבית החולים פוריה שליד טבריה כשהקליע נעוץ ליד עמוד השידרה שלו. הוא הורדם והונשם והוכנס לניתוח דחוף. כעת הוא עדיין מאושפז בבית החולים.

תושב יבנאל בנה אקדח ופלט על עצמו כדור. דוברות משטרת ישראל
האקדח המאולתר שבנה הצעיר/דוברות משטרת ישראל

בעקבות קול הירי ופינויו של הצעיר לבית החולים המשטרה פתחה בחקירה וגבתה עדויות מבני המשפחה. אחרי שהצעיר התאושש, הוא נחקר. לנאשם אין עבר פלילי. לדברי פקד אילו, "מדובר בכלי שהיה בו מנגנון שאיתו ניתן לבצע ירי; הוא אילתר קנה, מכלול, נוקר ובית בליעה. זה בהחלט כלי מסוכן שעלול לסכן בני אדם. התוצאה העצובה של פציעת הנאשם מעידה כמה הכלי הזה מסוכן. מדובר במסוכנות גבוהה ובעבירה חמורה מאד, נוכח הפוטנציאל שטמון בכלי שהוא בנה".

  • עוד באותו נושא:
  • יבנאל
  • נשק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully