וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כית למשפחות החטופים: "עברתי לאחרונה ניתוח, מבינה איך זה שעולמכם פתאום מתהפך"

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 13:16

קטי שטרית (הליכוד) טענה במהלך דיון בכנסת כי היא מזדהה עם משפחות הישראלים שעדיין מוחזקים בעזה, משום שעברה לאחרונה ניתוח שמשפיע על תפקודה. "אני לא מסוגלת להתלבש ולהתקלח, אני לא מסוגלת לעשות דברים שעשיתי אותם לפני כן"

חברת הכנסת קטי שטרית (הליכוד) אמרה היום (שני) למשפחות החטופים שהיא מבינה "איך עולמכם התהפך פתאום". היא הסבירה במהלך דיון בכנסת: "הובהלתי לניתוח, ההחלמה מאוד ארוכה - אני לא מסוגלת להתלבש, אני לא מסוגלת להתקלח, אני לא מסוגלת לעשות דברים שעשיתי אותם לפני כן".

לאחר דבריה מיהרה שטרית לתקן, והוציאה הבהרה. "ברור לי עד כמה הניסוח לא היה מוצלח. ‏שום הליך רפואי כזה או אחר אינו בר השוואה לסבל, לחוסר האונים וההתמודדות של משפחות החטופים והחטופים עצמם", מסרה. "‏מתוך המקום האישי שלי, ניסיתי להזדהות, להביע אמפתיה ולהדגיש עד כמה אני מבינה את כאבם של המשפחות ועד כמה ברור לי שאירוע פתאומי יכול לטלטל את חייך.

"‏צר לי אם ישנם כאלה שנפגעו, מעולם לא הייתה כוונתי לפגוע, לזלזל או להקטין את כאבם ומקומם של משפחות החטופים", הוסיפה חברת הכנסת. "‏אני מחבקת את המשפחות ואמשיך לפעול ככל יכולתי למען השבת יקיריהם במהרה".

לפני שבועיים עדכנה שטרית בעמוד הפייסבוק שלה על הניתוח וכתבה: "בשעות האחרונות, נערכתי לשאת נאום כנציגת סיעת הליכוד במליאת הכנסת, שמתכנסת לישיבה מיוחדת למען החטופות והחטופים. לצערי, בשל ניתוח חירום שעלי לבצע נבצר ממני לשאת את דבריי, אני מפרסמת כאן את הדברים משום שסוגיית החטופות והחטופים הינה עליונה וראשונה במעלה".

אמירתה המוזרה של שטרית מצטרפת לדבריו של חבר הכנסת בועז ביסמוט מהליכוד, שאמר לפני כחודשיים כי לאמא של חטוף: "אם קבעתי לדבר עם הבן שלי ב-13:00, וב-13:07 הוא עוד לא עונה - אני משתגע מדאגה, אז אני מבין מה עובר עליך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully