וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר בחשד שתקף את אשתו - וסירב למסור את נשקו: "הוא כמו הבן שלי"

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 11:05

תושב אלעד בן 50 נעצר בביתו לאחר שהתקבלה קריאה במוקד על אלימות בין בני זוג. בחקירה התברר כי הוא מחזיק נשק ברישיון, אותו החביא מפני השוטרים. במשטרה דרשו ממנו למסור אותו כתנאי לשחרורו, אך החשוד התנגד: "עשיתי המון לישראל, כואב לי שייקחו לי את האקדח"

בווידאו: דיון הארכת מעצר של יוסף מרדכי פריזר החשוד שהונה נשים ובאונס/רוני כנפו

תושב אלעד בן 50 שנעצר על ידי המשטרה בחשד לתקיפת אשתו בביתם המשותף, החביא את הנשק האישי שלו שהחזיק ברישיון כחוק ואף סירב למסור אותו לידי המשטרה בטענה שהוא "כמו הבן שלו", כלשונו.

כשהתקבל במוקד 100 דיווח על אלימות בין בני הזוג, המשטרה הגיעה לבית הזוג ודפקה על הדלת. לאחר שלא נפתחה מצד בני הבית, השוטרים זיהו דרך החלון את החשוד שסירב לפתוח להם אותה. כשהחשוד נעצר והובא לתחנה, התברר ליחידה החוקרת שהוא מחזיק בנשק אישי, מה שעשוי להוות סכנה גדולה.

"הוא מהתל במשטרה ולא מסר לנו איפה הנשק", אמר נציג המשטרה בדיון הארכת מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בראשון לציון. "עד עכשיו עולה מסוכנות. החשוד עדיין ממשיך להחזיק בכלי הנשק שלו, וזה שהוא אומר שהנשק כמו הבן שלו - זה מעלה את המסוכנות". המשטרה ביקשה את שחרורו של החשוד למעצר בית אך בתנאי שימסור את הנשק שלו לידי המשטרה. "הנשק פעם אצל חמותו, פעם אצל עורך הדין שלו. אם הוא לא מוסר את הנשק, אנחנו נבקש לתקן את הבקשה למעצר".

אילוסטרציה: נשק מונח על שולחן האוכל. ShutterStock
החשוד טען שהנשק הוא "כמו הבן שלו". אילוסטרציה: אקדח על שולחן אוכל/ShutterStock

"לא עשיתי שום דבר לדעתי", אמר החשוד במהלך הדיון. "עשיתי כל כך המון לישראל. האקדח זה כמו הילד שלי, וכואב לי שייקחו לי את האקדח". בהתחלה החשוד רק רמז שהוא יודע את מיקום הימצאו של הנשק ויוכל למסור אותו, אך בהמשך לאחר שהוזהר כחוק, הוא השיב בפירוט לשאלת השופטת שרית עבדיאן, שהוא למעשה החביא אותו מפני השוטרים בתוך רכב שנמצא בסמוך לביתו.

"הוא אומר שאם הם רוצים להיות בצד הבטוח ורוצים את הנשק, בבקשה הוא מוכן ללכת עם שוטר לתת את הנשק וללכת לביתו", טען בדיון עו"ד פאדי חמדאן, שמייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית. "אבל אם יתברר שלא בצעתי עבירה פלילית, שיחזירו לי את הנשק, כמו שהוא נותן את הנשק באהבה גדולה אז שיבינו את החששות שלו".

בית משפט השלום בראשון לציון הורה בסוף על שחרורו של החשוד למעצר בית תחת תנאים מגבילים וביניהם שהוא ימסור את הנשק שבבעלותו לידי המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully