וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 מחבלים היו בדרך לשגר רקטות - וכך זה נגמר | תיעוד

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 9:04

לוחמי יחידת מגלן זיהו מחבלים בשטח שיגורי רקטות, הם כיוונו כלי טיס לא מאויש לאזור - שחיסל אותם. במשך הלילה מרכז האש של אוגדה 98, בשיתוף חיל האוויר, תקפו כ-30 מטרות טרור, ביניהם מחסני נשק ותשתיות

בווידאו: יחידת מגלן בחאן יונס: חיסול כעשרה מחבלים בהכנות לשיגור רקטות לעבר הארץ/דובר צה"ל

דובר צה"ל פרסם הבוקר (שני) כי לוחמי יחידת מגלן זיהו עשרה מחבלים מתכוננים לשגר רקטות לעבר ישראל - והביאו לחיסולם. החיילים הכווינו כלי טיס מאויש מרחוק, שפגע בפעילי הטרור שהיו באזור חאן יונס. בתיעוד מהאירוע ניתן לראות את המחבלים הולכים בשטח - ומופצצים.

לכל העדכונים על המלחמה

בתוך כך, מרכז האש של אוגדה 98, בשיתוף חיל האוויר, תקפו הלילה כ-30 מטרות טרור בחאן יונס, בהן מטרות תת-קרקע, תשתיות טרור ומחסני אמצעי לחימה. בהמשך לוחמי צוות קרב חטיבתי 55 זיהו מחבל שיצא ממבנה במרחק עשרות מטרים מהם, וניסה לאסוף מודיעין על הכוח. מסוק קרב חיסל את המחבל תוך דקות מרגע הזיהוי.

במקביל, לוחמים איתרו בשטח חקלאים במרכז הרצועה פיר של מנהרה, אלפי דולרים ונשק. לאחר מכן, זיהו לוחמי צוות הקרב של צנחנים מחבל חשוד בבניין באזור שבו שהו. הלוחמים הכווינו לעבר הבניין כלי טיס, שחיסל את המחבל שתצפת על הלוחמים. זמן קצר אחר כך, זוהה באותו הבניין מחבל נוסף שחוסל גם הוא על ידי הכוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully