וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העסיקו עובדים פיקטיביים - ולקחו כסף: חשד להונאה של יותר ממיליון שקלים במשרד ממשלתי

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 23:04

שתי נשים בנות כ-50 חשודות כי ניצלו את משרתן והעבירו משכורות ממשרד ממשלתי לקרובי משפחה, בלי שעבדו עבור המקום. לאחר מכן, לפי החשד, העבירו משכורות לעובדים שאינם קיימים, ולקחו את הכסף עבור עצמן. השתיים נעצרו היום, ובהתאם לממצאים יובאו לדיון בהארכת מעצרן

בווידאו:שוטרי ובלשי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות (יאחב"ל) בלהב 433 בפעילות אכיפה משולבת על מתחם בתי עסקים ומגורים של חברים בארגון פשיעה מהצפון/דוברות משטרת ישראל

יחידת ההונאה והפשיעה המקוונת של משטרת מחוז מרכז עצרה הבוקר (ראשון) שתי חשודות במרמה והפרת אמונים בשווי יותר ממיליון שקלים. החשודות, שתי נשים בשנות ה-50 לחייהן, ניצלו לכאורה את משרותיהן כדי להעסיק עובדים פיקטיביים, ולקחת את הכסף עבורן ועבור בני משפחתן.

לפני כמה חודשים, פתחה היחידה בחקירה סמויה נגד תושבת נס ציונה בת כ-50, בעקבות דיווח במשרד הממשלתי בו היא עובדת על חשד לשורה של עברות מרמה והפרת אמונים. זאת, יחד עם חשודה נוספת, ראשון לציון כבת 50, אחראית עובדים בחברת ניקיון שנבחרה לספק שירותי אחזקה לאותו המשרד.

ניידות משטרה. שלומי גבאי
החשד נגד שתי הנשים: מרמה והפרת אמונים/שלומי גבאי

על פי החשד, במשך כמה שנים נהגה החשודה לאשר תשלומי שכר לקרובי משפחתה, כך שיירשמו כעובדי החברה הקבלנית מבלי שביצעו עבודה בפועל, ואף הוציאה על כך חשבוניות. בהמשך, החלו שתי החשודות להנפיק משכורות למגוון עובדים פיקטיביים לאורך השנים, כשהשכר נחלק בין שתי החשודות המרכזיות, ובין ה"עובד" הפיקטיבי.

החקירה התבצעה בשיתוף פעולה עם המשרד הממשלתי הנוגע והבוקר, עם מעצרם של החשודים, עברה החקירה לשלב הגלוי. בהתאם לממצאי החקירה, בכוונת המשטּרה לבחון הבאתן לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully