וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטנת הטרור: הרצוג חושף בראיון ל-NBC את מחנות הקיץ של חמאס

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 17:46

הנשיא חשף בראיון בתוכנית Meet the press מסמך שנכתב על ידי הזרוע הצבאית של חמאס בחודש יולי. המסמך מפרט על "מחנות הקיץ" של הארגון, שנועדו להכשיר הדור הבא של מחבלי חמאס, וכוללים אימונם בירי והעמקת ערכי הג'יהאד

קייטנת הטרור של חמאס./מתוך NBC

נשיא המדינה יצחק הרצוג חשף היום (ראשון) בראיון לתכנית Meet the press ברשת NBC, את תכנית הפעולה של קייטנות הטרור של חמאס, המכשירות ילדים כדור העתיד של מחבלי הארגון.

במסמך, אשר סווג כסודי ונכתב על ידי הזרוע הצבאית של חמאס ביולי האחרון, מפורטות מטרות הקייטנה המחנכת ילדים צעירים לקיצוניות, טרור ושנאה רצחנית. במסמך נמסר כי מהות הקייטנה היא "קידום תרבות ההתנגדות וערכי הג'יהאד וההקרבה בקרב ילדי מחנות הקיץ. הכשרת ילדי המחנה רוחנית, נפשית ופיזית כדי שיהיו מסוגלים לשרת את ההתנגדות בעתיד, לתרום למיליטריזציה של החברה באמצעות אימונים".

צעירי הטרור: ילדים עם M16 מתאמנים במתקן חמאס המדמה מנהרה. דובר צה"ל
ילדים ב"קייטנת הטרור של חמאס"/דובר צה"ל
צעירי הטרור: ילדים עם M16 מתאמנים במתקן חמאס המדמה מנהרה. דובר צה"ל
צעירי הטרור: ילדים עם M16 מתאמנים במתקן חמאס המדמה מנהרה/דובר צה"ל

חמאס מנהל בתוך המחנות הצבאיים שלו ברחבי רצועת עזה רשת של מחנות קיץ. זאת, על מנת להכשיר את הדור הצעיר של ילדי עזה להיות דור העתיד של מחבלי הארגון. באותם המחנות, מחנך חמאס את הילדים לשנאת יהודים, קיצוניות דתית, טרור והתנגדות אלימה. כחלק מ"התוכנית הלימודית", הילדים מוכשרים לירות בנשק, עורכים סימולציות ולומדים קורסים עיוניים לטובת הסללתם לשירות בארגון בעתיד.

"הרשו לי להציג לכם מסמך מסווג, סודי בהחלט, שאיתרנו במפקדת חמאס במהלך הלחימה", אמר נשיא המדינה הרצוג במהלך הריאיון, "זו חוברת, שמתארת הנחיה של מפקדי חמאס לאופן ניהול קייטנות לילדים במטרה להפיץ ולקדם את ערכי הג'יהאד. זהו מסמך שמראה בבירור שהפצתם של ערכי הג'יהאד, ושל ערכי ההתנגדות - משמעם טרור. הוא מדגיש איך להפוך מחנה קיץ לפעילות צבאית, דבר אשר מתקיים בכל רחבי רצועת עזה".

צעירי הטרור: ילדים עם M16 מתאמנים במתקן חמאס המדמה מנהרה. דובר צה"ל
"מחנות הקיץ" של חמאס/דובר צה"ל

עוד הוסיף נשיא המדינה והדגיש כי "מטרתם של מחנות קיץ היא לאפשר חוויה מיוחדת עבור צעירים ובני נוער, להפוך לאזרחים של העולם החופשי, עם חירות, אושר ושמחה. במקום זאת, ב'מחנות הקיץ' של חמאס, המטרה האמתית היא להפוך את אותם צעירים לטרוריסטים".

במסמך שהציג הרצוג, מפורטת תכנית הפעולה לקייטנת הטרור, כולל תרגום לעברית ולאנגלית. בעמוד הראשון ישנה הקדמה המתארת את חשיבותם של "מחנות הקיץ" לארגון החמאס. בעמוד השני, מפורטות מטרות "מחנות הקיץ" קבוצות היעד, משך הפרויקט ומרכביו כדוגמת ירי בנשק. בעמוד השלישי ישנה חלוקה למספר של מחנות, שמתארחים בבסיסים הצבאיים הפרוסים במחוזות השונים ברצועה.

  • עוד באותו נושא:
  • חמאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully