וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

31 מיליון שקלים: הסכום שתקצה הממשלה למרכזי החוסן בשנה הקרובה

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 17:07

הממשלה אישרה את הצעת המחליטים של שר הבריאות אוריאל בוסו, שלפיו תימשך הפעלת מרכזי החוסן באזורי הדרום, הצפון, וערים נוספות במהלך 2024. לשם כך, ייעדה הממשלה 31 מיליון שקלים שיגיעו בין השאר ממשרדי הבריאות, האוצר, הביטחון, החינוך, הביטחון הלאומי

בווידאו: תושבי כפר עזה ביקרו ביישוב ההרוס: "לא נשתקם כל עוד החטופים בעזה" 07.01.24/אבי רוקח

הממשלה אישרה הבוקר (ראשון) את הצעת המחליטים שהגיש שר הבריאות אוריאל בוסו, שלפיה משרד הבריאות ימשיך להפעיל בשנת 2024 את כל מרכזי החוסן הפועלים כעת בעוטף עזה, בצפון ובאזורים נוספים. לצורך כך, הקצתה הממשלה 31 מיליון שקלים.

הממשלה אישרה להפעיל גם בשנה הנוכחית את מרכזי החוסן הפועלים ביישובי עוטף עזה, יהודה ושומרון, אשקלון, נתיבות, גליל מזרחי, גליל מערבי והמרכז הבדואי. זאת, כדי לספק מענה פסיכו-סוציאלי לתושבים, לחזק את ההיערכות לחירום של הרשויות המקומיות ולחזק את החוסן הקהילתי.

מרכז חוסן גליל מזרחי. מרכז חוסן גליל מזרחי, אתר רשמי
מרכז חוסן בגליל המזרחי/אתר רשמי, מרכז חוסן גליל מזרחי

לצורך המשך פעילות המרכזים, הקצתה הממשלה 31 מיליון שקלים. הכסף יגיע ממשרד הבריאות, משרד ראש הממשלה, משרד האוצר ומשרדי הפנים, הביטחון, הרווחה, העלייה והקליטה, החינוך והביטחון הלאומי. הפעלת המרכזים נעשית בהתאם למדיניות של ועדת היגוי בין משרדית, בראשות משרד הבריאות ובהשתתפות נציגים שונים.

מרכזי חוסן הוקמו בהחלטת ממשלה לפני 19 שנה, במטרה לתת מענה ייעודי לנפגעי חרדה בעקבות אירועים ביטחוניים. נכון להיום, קיימים 15 מרכזים, חמישה מתוכם מרכזים רשותיים בעוטף עזה (שדרות, אשכול, שער הנגב, שדות נגב וחוף אשקלון), כמו גם מרכז אזורי בנתיבות-אופקים-בני שמעון ומרחבים, מרכז באשקלון, מרכז החוסן הבדואי ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully