וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום: גידלו פטריות הזיה בביתם בצפון

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 22:58

השוטרים הגיעו לביתה של הילה פלד ומצאו פטריות בשתי קופסאות. אחת נמצאה בתוך סל הכביסה, והשנייה בתוך מקרר הבית לצד מוצרי המזון של הילדים. בבקשת המעצר תהו נציגי התביעה: "מה היה קורה אילו שני הילדים היו ניגשים למקרר ואוכלים מהן?"

סמים שנתפסו בדירה ברמת גן/משטרת ישראל

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד הילה פלד ממושב גבעת יואב, ויהונתן היימר ממושב לימן, בני זוג בני 32, שגידלו פטריות הזיה בביתם וייבשו אותן בתנור הביתי. שוטרים מהמחוז הצפוני הגיעו לביתה של פלד לאחר שהגרוש שלה הגיש תלונה שלדבריו אחד מילדיהם, בני ה-10 ו-13, סיפר לו על מעשי האם.

על פי כתב האישום, שוטרים הגיעו לחיפוש בביתה של פלד במושב גבעת יואב בדרום רמת הגולן, ואיתרו שתי קופסאות המכילות פטריות הזיה, בכמות שהינה פי עשרה מכמות הסם המוגדרת בחוק ככמות לצריכה עצמית. כמו כן, הפטריות נמצאו בקופסאות שאחת נתגלתה בתוך סל הכביסה והשנייה בתוך מקרר הבית לצד מוצרי המזון של הילדים. בבקשת המעצר תמהה התביעה, "מה היה קורה אילו שני הילדים היו ניגשים למקרר ואוכלים מהן?"

הזוג שגידל פטריות הזיה בביתם ביישוב גבעת יואב. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"איתרו בביתם שתי קופסאות המכילות פטריות הזיה". הילה פלד ויהונתן היימר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פטריות הזיה שנתפסו אצל זוג בביתם ביישוב גבעת יואב.. דוברות משטרת ישראל
אחד הילדים חשף את המעשה. הפטריות שנתפסו בבית הזוג/דוברות משטרת ישראל
פטריות הזיה שנתפסו אצל זוג בביתם ביישוב גבעת יואב.. דוברות משטרת ישראל
יובשו בתנור הביתי והוסתרו בסל הכביסה ובמקרר. הפטריות שהתגלו/דוברות משטרת ישראל

בני הזוג, ללא עבר פלילי, נעצרו לחקירה ובסיומה שלוחת התביעות של המשטרה בקרית שמונה הגישה כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים. אולם, סגן נשיא בית המשפט, השופט יריב נבון, נעתר לעו"ד רשיד הייב ועו"ד מוטי לוי המייצגים את השניים מטעם הסנגוריה הציבורית ושיחרר אותם בתנאים, הכוללים מעצר בית - בנפרד. נוסף על כך, השופט דחה את בקשת המשטרה לעכב את השחרור לצורך הגשת ערר על ההחלטה לשחררם ללא איזוק אלקטרוני.

מהמחוז הצפוני של המשטרה נמסר כי "משטרת ישראל פועלת בכל האמצעים שברשותה על מנת להגיע לגורמים הסוחרים ומפיצים סמים". התביעה ציטטה מהפסיקה כי "על שלטון החוק להלחם בנגע הסמים כמלחמת ישראל בעמלק". במשטרה אומרים כי חלק ניכר ממאמציה מוכוון מראש לאיתור מפיצי סמים בקרב בני נוער, פעילות עבריינית אשר מכניסה עוד ועוד צעירים למעגל צריכת הסמים, "מעגל אשר מעבר לסכנות הבריאותיות המיידיות הטמונות בו מתדרדר פעמים רבות להתמכרות, שימוש בסמים, חבירה לגורמים עבריינים ויציאה ממסלול החיים הנורמטיבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully