וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 חודשי מאסר נגזרו על רוכב הקטנוע שתקף עם קסדה נהג רכב בנתיבי איילון

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 15:07

אריה גרינפלד, תושב תל אביב בן 36, הודה בתקיפה במסגרת עסקת טיעון - ולצד עונש המאסר נגזר עליו קנס כספי בסך 20 אלף שקלים. מכתב האישום עלה כי התקיפה אירעה אחרי שהשניים עצרו להחליף פרטים, לאחר שגרינפלד טען שנהג הרכב פגע בקטנוע עליו הוא רכב

אריה גרינפלד, שהורשע בגין תקיפת נהג בנתיבי איילון באמצעות קסדת האופנוע שלו, נכנס לדיון גזר הדין בבית משפט המחוזי תל אביב/ארז הראל

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (ראשון) 30 חודשי מאסר בפועל ועוד ארבעה חודשי מאסר על תנאי על אריה גרינפלד, תושב תל אביב בן 36, שהורשע בתקיפת נהג רכב בנתיבי איילון באמצעות קסדת האופנוע שלו. כמו כן, גרינפלד ישלם פיצוי כספי בסך 20 אלף שקלים לנהג הרכב.

גרינפלד מצוי במעצר כבר במשך יותר משנה, ולכן מאסרו צפוי להתקזז ולהימשך כשנה וחצי. אולם במידה ויקוצר מאסרו על התנהגות טובה, גרינפלד צפוי להשתחרר בעוד חודשים בודדים. מכתב האישום עלה כי התקיפה אירעה אחרי שהשניים עצרו בצד הדרך כדי להחליף פרטים, לאחר שגרינפלד טען שנהג הרכב פגע בקטנוע עליו הוא רכב.

אריה גרינפלד, שהורשע בגין תקיפת נהג בנתיבי איילון באמצעות קסדת האופנוע שלו, בדיון גזר הדין, בית משפט המחוזי תל אביב, 7 בינואר 2024. ארז הראל
אריה גרינפלד, שהורשע בגין תקיפת נהג בנתיבי איילון באמצעות קסדת האופנוע שלו, בדיון גזר הדין, בית משפט המחוזי תל אביב, 7 בינואר 2024/ארז הראל

בין השניים התפתחו חילופי דברים, במהלכם הנהג הכה את גרינפלד בפניו פעם אחת. "בתגובה, גרינפלד הכה את הקורבן בפניו באמצעות הקסדה והתרחק מהמקום", נכתב בכתב האישום. "הנהג, שכתוצאה מהמכה נפל על הכביש, ניסה לקום, אך גרינפלד רץ אליו ובאמצעות הקסדה הכה אותו פעם נוספת בפניו".

מיד לאחר מכן הלך גרינפלד לאופנוע, כשהנהג צועד בעקבותיו ומנסה לפנות אליו. בתגובה, "זרק גרינפלד בחוזקה את הקסדה על פניו של הנהג, שכתוצאה מהפגיעה התמוטט על הכביש", כך לפי כתב האישום.

בגזר הדין, ציין השופט שי יניב כי "הנאשם היכה, שב והיכה, וחזר והיכה במתלונן בחוזקה באמצעות הקסדה. אם לא היה די בכך, הרי כאשר המתלונן קם מהכביש והחל לצעוד בעקבות הנאשם, בניסיון לפנות אליו זרק הנאשם בחוזק את הקסדה על פניו של המתלונן. אין תמה, שבעקבות ההכאה הברוטלית חסרת המעצורים, באמצעות הקסדה, התמוטט לבסוף המתלונן, איבד את הכרתו ונגרמו לו הפגיעות הקשות. אף נוכחותם של נהגים אחרים, אשר עצרו על מנת לסייע למתלונן, לא הרתיעה את הנאשם."

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
באמצע איילון: רוכב אפנוע חבט באדם עם קסדה, שאיבד הכרה ופונה לביה"ח 07.11.22. ללא, מערכת וואלה!
"לא חדל, עד שהמתלונן התמוטט על הכביש ואיבד את הכרתו"/מערכת וואלה!, ללא

"גרינפלד לא פסק מתקיפתו של הקורבן גם בשעה שהאחרון נפל על הקרקע כתוצאה מהמכה הראשונה, ומיד שב להכותו במכת קסדה נוספת ולא חדל, עד לרגע שבו המתלונן התמוטט על הכביש ואיבד את הכרתו", כתבה הפרקליטות.

בעקבות האירוע פונה הנהג לבית החולים איכילוב כשהוא מעורפל הכרה וסובל מחבלות רבות. הוא אושפז בבית החולים עם דימום תוך גולגולתי וכמה שברים, בהם שבר בארובת העין הימנית, בבסיס הגולגולת ובאוזן התיכונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully