וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 13 נתפסה נוהגת ברכב כשלצידה בן 71 - החקירה חשפה התעללות מינית בקטינות

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 9:54

מהחקירה עלה שהשניים נפגשו מספר פעמים נוספות לפני שנתפסו, כשהמפגשים היו בעלי אופי מיני והתקיימו תמורת כסף במחסן בשכונת קטמון בירושלים. בהמשך התברר כי היו נערות נוספות עימן נפגש החשוד, שגם להן הציע תשלום תמורת מין. "אחת הפרשיות המורכבות והקשות שנתקלנו בהן"

בווידאו: דיון הארכת מעצר של יוסף מרדכי פריזר החשוד שהונה נשים ובאונס/רוני כנפו

גבר בן 71 נעצר בחשד לעבירות מין שביצע בבת 13 ובנערות נוספות בירושלים. הגבר, גבריאל אזולאי, נתפס יחד עם הנערה כשנסעו ברכב, בזמן שהאחרונה נוהגת בו ללא רישיון. מעצרו של אזולאי הוארך שוב ושוב, וכתב אישום נגדו צפוי להיות מוגש בימים הקרובים.

מחקירתם של השניים עלה כי הנסיעה ברכב לא היוותה את מפגשם הראשון. החשוד קיים מפגשים מיניים עם הנערה תמורת תשלום כספי של מאות שקלים בכל פעם, על אף גילה הצעיר. עוד נודע בחקירה כי ישנן קורבנות נוספים, קטינות אף הן, כלפיהן על פי החשד ביצע החשוד הצעות מיניות ומעשים מגונים.

בחקירת המשטרה התברר כי החשוד קיים שני מפגשים מיניים עם הנערה במחסן הנמצא בשכונת קטמון בעיר ובמסגרת החקירה שנערכה, הגיעו לשם חוקרי המשטרה ונאספו ראיות הקושרות את החשוד למעשים.

ניידות משטרה. שלומי גבאי
החשוד נתפס יחד עם בת ה-13 כשהיא נוהגת ברכב/שלומי גבאי

עוד עלה מהחקירה כי החשוד הציע לקטינה נוספת לשכב עמו אך היא סירבה. ככל הנראה, כדי לנסות ולשנות את החלטתה, התיר גם לה החשוד לנהוג ברכבו חרף גילה הצעיר, והעובדה שלא הוציאה רישיון נהיגה מעולם. מקרים דומים נוספים עלו בחקירה, בהם ביצע החשוד מעשים מגונים בקטינות, כשבמהלכם שילם או הציע תשלום עבורם.

לאחר שמעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט, במשטרה השלימו את החקירה בחשד לעבירות אינוס, מעשים מגונים והתרה לאחר נהיגה ללא רישיון כחוק. בימים האחרונים הוגשה הצהרת תובע מטעם הפרקליטות בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום, תוך שמעצרו של החשוד הוארך עד למחר לטובת כך.

פקד חנוך גסנר, קצין חקירות מתחנת מוריה סיפר: "מדובר באחת הפרשיות המורכבות והקשות שנתקלנו בהן. פרט למישור הפלילי מאופי המעשים והחשדות המיוחסים לחשוד המבוגר, יש את הקורבנות הקטינות שנזקקות לטיפול גורמי רווחה ששולבו כבר בתחילתה של החקירה. ככל שהתקדמה החקירה התחזקו הראיות שנאספו הודות לאומץ ליבן של הצעירות וממצאים פורנזיים שונים שאספנו, וכבר בימים הקרובים צפוי נגד החשוד כתב אישום בגין עבירות המין שביצע. משטרת מחוז ירושלים תמשיך לחקור במקצועיות וברגישות רבה מקרים חמורים מעין לו, במטרה למצות את הדין עם עברייני מין באשר הם ובפרט באלו הפוגעים בנערים ובנערות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully