וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

48 חתיכות של רשע: הפאזל ששוטף את מוחות הילדים בעזה

6.1.2024 / 14:00

"פאזל חינוכי", שנמצא בתוך בית בעזה, חושף כיצד מסיתים את הילדים הפלסטינים לטרור. בין חלקיו ניתן לראות ילדים כובשים את ישראל בעזרת טנקים, רובים וספינות - כשהם אוחזים בין היתר בדגלי מדינות ערב קטאר, טורקיה, מצרים וירדן. בנוסף, נמצא אמל"ח רב בין בובות ומשחקים

תיעוד ממצלמת גו פרו של לוחם יחידת אגוז בחאן יונס/דובר צה"ל

בין המחסניות, הרימונים והנשקים, הסתתר בתוך בית אזרחי בחאן יונס משחק ילדים שהראה איך בעזה מחנכים את הילדים לטרור והסתה נגד ישראל - כבר מגיל קטן. בתמונת הפאזל המורכב ב-48 חתיכות של הסתה ושטיפת מוח, רואים ילדים מכל מדינות ערב תוקפים וכובשים את ישראל באמצעות טנקים, ספינות, רובים ואבנים.

גם מדינות איתם יש לישראל יחסים בינלאומיים כמו ירדן, טורקיה ומצרים הופיעו במשחק, הפעם "בצד הנכון", כשרואים ילדים משלל מדינות תוקפים ביחד עם הילדים הפלסטיניים את שטח ישראל. לצד הפאזל התגלו גם לגו ובובות פרווה שהסתירו את אמצעי הלחימה הרבים שנמצאו בבית.

פאזל הרשע, 6 בינואר 2024. דובר צה"ל
ילדים מכל מדינות ערב תוקפים וכובשים את ישראל. פאזל הרשע שנמצא בחאן יונס/דובר צה"ל
בובות ולגו לצד אמצעי לחימה, 6 בינואר 2024. דובר צה"ל
בין המחסניות, הרימונים והנשקים. בובות ולגו לצד אמצעי לחימה/דובר צה"ל

לוחמי יחידות אגוז של עוצבת הקומנדו שנלחמים בעומק חאן יונס, מחסלים מחבלים בקרבות מטווח קצר, פושטים ותוקפים יעדי טרור ומחסנים לייצור אמצעי לחימה.

במהלך הפעילות פשטו הלוחמים על תשתית טרור הממוקמת בבית ספר בשכונת בני סוהילה. הלוחמים נתקלו במחבלים, השיבו באש וחיסלו שלושה מחבלים שעל גופותיהם נמצאו טילי RPG. בנוסף פשטו הלוחמים על תשתיות טרור ומצאו מידע מודיעיני רב על חטיבת חאן יונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully