וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתן לה מהאוכל שלו": הראל הציל כלבה שמצא בעזה, והיא נכחה בהלווייתו

עודכן לאחרונה: 5.1.2024 / 18:54

הקצין בן ה-22 מנתניה התעקש להיכנס להילחם עם צוותו ברצועה, שם מצא כלבה נטושה ומורעבת. הוא קרא לה "שאטי" על שם מחנה הפליטים שבו מצא אותה. הראל טיפל בה במשך 10 ימים, עד שהצליח להעביר אותה לארץ. "מאז ומתמיד הוא אהב כלבים"

אתר לייצור אמצעי לחימה תת-קרקעי מתחת למתחם צבאי: לוחמי צה"ל חשפו והשמידו מתחם צבאי תת קרקעי של ארגון הטרור חמאס על החוף במרכז רצועת עזה/דובר צה"ל

סרן הראל איתח, בן ה-22 מנתניה, נפל בסוף החודש שעבר אחרי שנפצע בקרבות בדרום הרצועה, במשך קרוב לשבוע הרופאים נלחמו על חייו עד שמת מפצעיו. מכרים וקרובים רבים הגיעו ללוות אותו בדרכו האחרונה, ביניהם גם לוחמים ופקודים, חלקם אף הגיעו פצועים, אך בתוך ההמון נכחה גם כלבה אחת, שפתחה פתח לסיפור הצלה מיוחד - ששפך אור על הלוחם והאדם שהראל היה.

לכל העדכונים על המלחמה

"למרות פציעות שהיו לו, הראל התעקש להילחם עם הצוות בעזה", סיפר עומר איתח, אחיו של הראל. "באחד מימי הלחימה, לפני כמעט חודשיים, כשנלחמו במחנה שאטי - הם מצאו כלבה משוטטת, רועה גרמנית. היא היתה מורעבת ובעצם במשך עשרה ימים היא היתה איתם והוא נתן לה מהאוכל שהיה לו".

הראל איתח שנפל במלחמת עזה והכלבה שמצא ברצועה. באדיבות המשפחה
הראל איתח והכלבה שמצא ברצועה/באדיבות המשפחה

עומר מספר שאחיו, מאז ומתמיד, אהב מאוד כלבים, ככה שזה רק היה הגיוני שהוא יטפל בה - ויתן לה שם מאוד דומה לכלבה שחיכתה לו בבית: "שאטי", על שם מחנה הפליטים בו מצאו אותה, ומאוד דומה ל"צ'אקי", הכלבה הביתית של משפחת איתח. "הוא הצליח להעביר אותה בנמ"ר (סוג של נגמ"ש) שלהם לבית חולים לחיות בישראל דרך וטרינר שהוא גם מילואימניקים שלחם ברצועה".

כשהגיעה לארץ, הכלבה הועברה לבת זוגו של לוחם של עוקץ שהיה איתם, ומשם לבעלים החדשים שלו. בסוף החודש שעבר, אחרי שקצין הנפגעים בישר למשפחתו של איתח את הבשורה הקשה מכל, אמו ביקשה למצוא את שאטי, ואכן - בעל הכלבה הביא אותה ללוויה ובהמשך גם לשבעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully