וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשק, מעבדה כימית ופירי מנהרות: "שכונת המגדלים" במרכז הרצועה החביאה "אוצרות"

5.1.2024 / 12:00

דובר צה"ל הודיע כי הושלם מבצע של צוות הקרב החטיבתי 646 בשיתוף עם יחידת יהל"ם, לאחר שהושמדה תשתית הטרור של חמאס באזור. על פי ההודעה, בשכונה היו מבנים גבוהים ששימשו את ארגון הטרור לפגיעה בכוחות הביטחון

בווידאו: צוות הקרב החטיבתי 646 ויהל״ם משמידים את תשתיות הטרור של חמאס/צילום: דו"צ

דובר צה"ל פרסם היום (שישי) כי במהלך התמרון הקרקעי ב"שכונת המגדלים" שבמרכז רצועת עזה נמצאו אמצעי לחימה מעבדה כימית לייצור נשק, פירי מנהרות ועמדות שיגור טילי נ"ט. לבסוף לוחמי יהל"ם השמידו את תשתית הטרור של חמאס שנמצאה בשכונה, ובכך הושלם מבצע של צוות הקרב החטיבתי 646 באזור.

לכל העדכונים על המלחמה

האמל"ח שאותר בשכונת המגדלים במרכז רצועת עזה. 5 בינואר 2024. דובר צה"ל
האמל"ח שאותר בשכונת המגדלים במרכז רצועת עזה. 5 בינואר 2024/דובר צה"ל

"השכונה מורכבת ממבנים גבוהים השולטים על האזור ומשמשת כתשתית טרור של ארגון הטרור חמאס", נכתב בהודעת דובר צה"ל. "מבני השכונה שימשו כעמדות ירי נ"ט וירי נק"ל על כוחותינו ואותרו בה משגרי רקטות מחומשים ומוכנים לירי, מבנים ממולכדים, פירים ומטענים רבים. לוחמי צוות הקרב ניהלו קרבות עם אויב שנמצא במתחם, חיסלו מחבלים ואיתרו והשמידו פירים רבים".

עוד הוסיפו בצה"ל כי בזמן המבצע הלוחמים איתרו אמצעי לחימה רבים, נשקי צלפים, משגרי RPG, רובים מסוג קלצ'ניקוב ואקדחים. במהלך הפעילות המשידו כוחות הנדסה של החטיבה וכוחות חיל האוויר מבנים ממולכדים, עמדות תצפית ופירי מנהרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully