וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לשני מקרי רצח בצפון: גופתה של אישה נמצאה ברכב בצפון, בן 60 נורה למוות

עודכן לאחרונה: 5.1.2024 / 15:08

גופתה של אסמהאן קדורה, תושבת הצפון, נמצאה במושב הקדמי של הרכב, כשהיא מעורטלת בפלג גופה התחתון. הרכב בו נמצאה שייך לאמה. בן ה-60 שנורה למוות בבאקה אלגרביה הוא ככל הנראה עבריין עבריין מקומי ותיק

אסמהן קדורה שנמצאה מתה ברכב סמוך לכפר יאסיף. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כוח משטרה שהוזעק למקום פתח בחקירת אונס ורצח. אסמהאן קדורה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הזירה בה נמצאה גופתה של אישה בת 45 בצפון. דוברות משטרת ישראל
האישה נמצאה מוטלת ברכב שהיה מונע עם הגעת המשטרה. זירת האירוע/דוברות משטרת ישראל

גופתה של אסמהאן קדורה בת 37 נמצאה הבוקר (שישי) ברכב סמוך לצומת יאסיף שבצפון. קדורה נמצאה מעורטלת בפלג גופה התחתון, כוח משטרה הזועק למקום ופתח בחקירה בחשד לאונס ורצח, ובאיסוף ממצאים מהזירה. הרכב בו נמצאה קדורה חנה בדרך עפר צדדי, והיא נמצאה במושב הנוסע של הרכב, שהיה עוד מונע עם הגעת כוח המשטרה לזירה.

אסמהאן קדורה היא רווקה ללא ילדים ותושבת כפר נחף הסמוך לכרמיאל, היא נראתה לאחרונה אתמול. גופתה תישלח לנתיחה במכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר. הרכב בו נמצאה שייך לאמה. מפקד מחוז חוף, ניצב דני לוי, מקיים בשעה זו הערכת מצב עם אנשיו. המשטרה הוציאה צו איסור פרסום על הפרשה.

זירת הירי בבאקה אלגרביה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"קורבן הירי הוא ככל הנראה עבריין מקומי ותיק". זירת הירי בבאקה אלגרביה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מאוחר יותר היום, תושב בבאקה אלגרביה כבן 60 נורה למוות, בכפר. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו בתום מאמצי החייאה. כוחות משטרה מתחנת באקה שהגיעו גם הם לזירה פתחו בחקירת המקרה ובאיסוף ממצאים. קורבן הירי הוא ככל הנראה עבריין מקומי ותיק שנדחק עם כניסתם של ארגונים ארציים לאזור. ברחוב כבר חוששים שאם אכן כך, בעקבות חיסולו עלול להפתח סכסוך דמים ארוך ימים נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully