וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיעוד הכי מטורף שתראו היום: הנאשם בתקיפה תקף את השופטת

עודכן לאחרונה: 4.1.2024 / 11:20

שופטת הותקפה בבית המשפט על ידי נאשם שזינק מעל הדוכן שלה וגרם לקטטה מדממת עם מאבטחי בית המשפט ועורכי דין - שניה לפני שנגזר עליו עונש מאסר בפרשת תקיפה אחרת

הרגע בו נאשם בתקיפה תוקף את השופטת/Clark County District Court

שופטת בנבאדה הותקפה באלימות אתמול (רביעי) על ידי נאשם בתקיפה שזינק מעל שולחן ההגנה ודוכן השופט, נחת עליה וגרם לפריצתה של קטטה מדממת שכללה פקידי בית משפט, עורכי דין ומאבטחים.

בסצנה האלימה שתועדה במצלמות אולם בית המשפט, שופטת מחוז קלארק, מרי קיי הולטוס, נראית נופלת לאחור מכסאה ונחבטת בקיר. בתקשורת המקומית דווח שכתוצאה מהתקיפה היא סבלה ממספר פציעות אך לא נאלצה להתאשפז. מאבטח בבית המשפט נפצע גם הוא כשנחלץ לעזרתה של השופטת ואושפז לטיפול בפצע מדמם במצחו ובכתף פרוקה. הנאשם, דיוברה דלונה רדן, בן 30, הוצמד לרצפה מאחורי דוכן השופטת על ידי מספר שוטרים, סוהרים ואנשי צוות בית המשפט - כולל כמה שנראים חובטים בו באגרופים.

על פי הדיווחים רדן נעצר ונכלא במרכז המעצר של מחוז קלארק ועמד כעת בפני מספר אישומים פליליים חדשים, כולל "פגיעה באדם מוגן" - כפי שמוגדרים חוקית השופטת ועובדי בית המשפט.

נאשם בתקיפה תוקף את השופטת. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"אני לא אדם מרדן", הוא אמר לשופטת/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"זה קרה כל כך מהר שהיה קשה לדעת מה לעשות", אמר ריצ'רד סקאו, התובע המחוזי הראשי שהעמיד את רדן לדין לאחר שנעצר בשנה שעברה בחשד לתקיפה אדם עם מחבט בייסבול.

רדן לא היה במעצר כשהגיע לבית המשפט והוא נראה עומד ליד עורך דינו ומבקש מהשופטת להפגין כלפיו סלחנות תוך שהוא מתאר את עצמו כ"אדם שלא מפסיק לנסות לעשות את הדבר הנכון, לא משנה כמה זה קשה".

"אני לא אדם מרדן", הוא אמר לשופטת, ומאוחר יותר הוסיף כי הוא לא חושב שצריך לשלוח אותו לכלא. "אבל אם זה מתאים לך אז את צריכה לעשות מה שאת צריכה לעשות." האוירה השתנתה כשהשופטת הבהירה לו שהיא מתכוונת להכניס אותו מאחורי סורג ובריח, ומאבטח בית המשפט ניסה לאזוק אותו. בשלב הזה רדן פרץ בצעקות וזינק קדימה לכיוון השופטת - על רקע צרחות של האנשים שישבו בקהל באולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
נאשם בתקיפה תוקף את השופטת. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ואז הוא תקף/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

רישומי בית המשפט הראו שרדן, תושב לאס וגאס, נמצא כשיר נפשית לעמוד לדין לפני שהודה באשמה בנובמבר באשמה מופחתת של ניסיון תקיפה שגרם לנזק גופני משמעותי. הוא ריצה בעבר מאסר בנבאדה לאחר שהורשע באלימות בתוך המשפחה.

דוברת בית המשפט מרי אן פרייס אמרה כי גורמים רשמיים "בודקים את כל הפרוטוקולים שלנו ויעשו כל מה שצריך כדי להגן על מערכת המשפט, הציבור והעובדים שלנו". סנגורו של רדן, עו"ד סיזר אלמסה, לא הגיב להודעות טלפון ואימייל מכלי התקשורת שביקשו את תגובתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully