וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד הפיגוע במישור אדומים: הנשק הופקר, המחבל ניסה להשתמש בו - ונורה

עודכן לאחרונה: 5.1.2024 / 0:00

בתיעוד חדש מהפיגוע נראה המחבל דוקר מאבטח בכניסה לעמדת השמירה, ולאחר מכן נורה. בזמן ששכב בעמדה, השתלט על נשק שהופקר וניסה לירות בו - ללא הצלחה. לאחר שאחת המאבטחות השתלטה עליו והרחיקה את הנשק ממנו - היא ירתה בו שוב

בווידאו: המחבל דוקר, נורה - לוקח נשק ומנסה לירות: תיעוד הפיגוע במישור אדומים/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המחבל דוקר, נורה - לוקח נשק ומנסה לירות: תיעוד הפיגוע במישור אדומים
04.01.24. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המחבל משתלט על הנשק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

תיעוד חדש מפיגוע הדקירה במישור אדומים מראה שהנשק של המאבטחים הופקר, וכי לאחר שהמחבל נורה על ידי מאבטח - הוא השתלט על הנשק וניסה לבצע ירי.

בתיעוד נראה המחבל דוקר את המאבטח בכניסה לעמדת השמירה. לאחר עימות, המאבטח יורה לעבר המחבל. בזמן שהמחבל נמצא שכוב בעמדת השמירה הוא השתלט על M-16 שהופקר על ידי המאבטחים. הוא ניסה לבצע ירי לעבר המאבטחים ולא הצליח. לאחר מכן אחת המאבטחות השתלטה על הנשק, והרחיקה אותו ממנו. כעבור זמן קצר היא ירתה בו שוב.

בפיגוע נפצעו שני מאבטחים באורח קל. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לשניים טיפול ראשוני ופינה אותם לבית החולים הדסה שבירושלים. המחבל נוטרל לבסוף על ידי אנשי אבטחה במקום.

המאבטחת, רותם גבאי, פרסמה פוסט בפייסבוק שבו נאמר: "בימים האחרונים התמונה שלי התפרסמה בכל מקום, וזה היה מאתגר בהתחלה. הייתי אחת מתוך שני מאבטחים בפיגוע של בן עוולה שניסה לרצוח אותנו וכנראה גם אחרים. בעזרת השותף המדהים שלי שקד והקדוש ברוך הוא ששמר עלי יצאנו בזה בחיים וניטלרנו את המפגע. אני רוצה להגיד תודה לכולם על האיחולים והדאגה אני מקווה להחזיר לכולם רק בשמחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully