וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: קיימה יחסי מין בתשלום - וסחטה גברים ב-120 אלף שקלים

עודכן לאחרונה: 4.1.2024 / 8:41

בחקירה עלה כי החשודה נהגה לקבוע עם גברים למפגש מיני תמורת תשלום, היתה מתעדת אותו בסתר ומאיימת כי אם לא ישלמו לה סכום כסף - היא תפיץ את הסרטונים לבני משפחה ולמקומות עבודה של הקורבנות. הפרקליטות צפויה להגיש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים

בווידאו: חשד: קיימה יחסי מין בתשלום - וסחטה גברים ב-120 אלף שקלים/דוברות משטרת ישראל

חוקרי תחנת שר"ת במחוז ת"א עצרו חשודה שתיעדה אקטים מינים וסחטה למעלה מ-120 אלף שקלים והגישו נגדה היום (רביעי) הצהרת תובע המאריכה את מעצרה בחמישה ימים נוספים.

החקירה החלה עם קבלת תלונה אודות סחיטה של הקורבן על ידי חשודה שאיימה לשלוח למשפחת הקורבן סרטונים אינטימים שלה עימו, אם לא תקבל כסף. בחקירה עלה כי החשודה נהגה לקבוע עם גברים למפגש מיני תמורת תשלום, כאשר את המפגש הייתה מתעדת לכאורה בסתר ומאיימת בסחיטה, כי אם לא ישלמו לה סכום כסף - היא תפיץ את הסרטונים האינטימיים לבני משפחה ולמקומות עבודה של הקורבנות.

בנוסף, עלה כי במהלך הסחיטות הצליחה החשודה לגרוף מהקורבנות למעלה מ-120 אלף שקלים וכן תכשיטים יקרי ערך.

תמונת אילוסטרציה - נערת ליווי. GettyImages
תמונת אילוסטרציה - נערת ליווי/GettyImages
סחיטה באיומים. 3 בדצמבר 2023. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
החשודה איימה לשלוח למשפחת הקורבן סרטונים אינטימים שלה עימו./תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

"בתאריך ה-16 לדצמבר לפנות בוקר הגיע מתלונן לתחנת שרת ושיתף את שוטרי התחנה כי הוא נסחט באיומים על ידי בחורה ממנה קיבל שירותי מין תמורת תשלום", מסרה קצינת פשעים בתחנת שר"ת, מפקח רוזי מאיו, "החשודה איימה לפרסם את תיעודי המפגשים האינטימיים בניהם. החשודה נעצרה והובאה לחקירה בתחנת שרת עוד באותו הלילה לאחר פעולות חקירה מהירות. בחקירתה התברר כי מדובר בחקירה מסועפת בה מעורבים מספר רב של קורבנות. לאחר חקירה מוכרבת ושימוש באצעים טכנולוגיים ותרגילי חקירה, הצליחה היחידה החוקרת לגבש תשתית רעייתית. הוגשה הצהרת תובע עם כוונה להגשת כתב אישום"

כאמור, עם התקדמות החקירה והתחזקות התשתית הראייתית נגד החשודה, מעצרה הוארך מעת לעת בבימ"ש והיום הוגשה הצהרת תובע. בכוונת הפרקליטות להגיש בימים הקרובים כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully