וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיוט בדייט ראשון: צעיר קיבל רישיון לפני חודש - וחשוד שתקף מינית באיומי אקדח

עודכן לאחרונה: 3.1.2024 / 14:13

החשוד נעצר בעקבות תלונה שהגישה צעירה מרחובות. ברשותו נמצא אקדח אותו קיבל ברישיון לפני כחודש - לאחר שנכנסו לתוקף ההקלות במתן רישיונות נשק בעקבות 7 באוקטובר. בהמשך היום, יחליט בית המשפט על הארכת מעצרו

צעיר תושב לכיש נעצר היום (רביעי) בחשד שתקף מינית צעירה מרחובות באיומי אקדח - בעת שהשניים נפגשו לדייט ראשון. חוקרי המשטרה, שפתחו בחקירה בעקבות תלונה שהגישה קורבן התקיפה, עצרו את החשוד כשברשותו אקדח אותו קיבל ברישיון לפני כחודש - ולאחר שנכנסו לתוקף ההקלות בחלוקת רישיונות נשק עקב מתקפת 7 באוקטובר. היום, יובא הצעיר לבית המשפט בראשון לציון שם יוחלט על הארכת מעצרו.

אמש, עובד סוציאלי כבן 40 מרחובות נעצר בחשד שתקף מינית אישה, תושבת העיר, בעת שהשניים נפגשו בעניין מקצועי. עם המשך החקירה, שהחלה בעקבות תלונתה של האישה, המשטרה תבקש את מעצרו של החשוד בבית המשפט.

אזיקים. ShutterStock
אזיקים/ShutterStock

"למרבה הצער האירוע המטלטל של השבעה באוקטובר היה רק הזרז וחותמת הכשרות לתהליך שהיה כבר מזה זמן על שולחנה של ממשלת ישראל. הסיסמה 'ישראל מתחמשת' והמגמה של 'אקדח לכל אזרח', הינה האג'נדה של השר לביטחון פנים", מסרה חגית פאר, יושבת ראש ארגון נעמת.

"התחמשות בלתי מרוסנת אינה תורמת לחיזוק העורף הישראלי, אלא מהווה הצהרה של הממשלה שהיא מסירה אחריות מהגנה על אזרחיה. מתן נשק ללא אבחנה לא רק שלא מחזק את הבטחון, אלא אולי אף להיפך הוא עלול להביא להתפרצות בלתי נשלטת של עבריינות, ולעלייה חמורה באלימות במשפחה ואלימות נגד נשים. הזהרנו מפני זה ולצערנו זה קורה בפועל. אני קוראת לשר לבטחון פנים ולמשטרת ישראל להגביר את הפיקוח והבקרה בקריטריונים מחמירים ולפעול בנושא לאלתר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully