וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רס"ל מירון משה גרש נפל בקרב בצפון רצועת עזה: "היו לו יכולות על"

עודכן לאחרונה: 3.1.2024 / 9:15

משה גרש, לוחם ביחידת יהל"ם בחיל ההנדסה הקרבית, השאיר אחריו את הוריו, אלן ודינה. "הוא היה בן יחיד ולא היה חייב לעשות שירות קרבי, אבל היה לו ברור שהוא יילך לקרבי", מספרת עליו חברתו. "הוא בדיוק נכנס לשירות קבע וראה את עצמו ממשיך לעסוק בו שנים רבות"

בווידאו:קרבות פנים אל פנים, מחבלים מה-7 באוקטובר נכנעים לכוחות צהל, חשיפת מטעני השמדה, איתור פירים ופשיטה על מוצב חמאס; לוחמי גבעתי בחאן יונס/דו"צ

דובר צה"ל התיר הבוקר (רביעי) לפרסום את שמו של החלל רס"ל מירון משה גרש, בן 21 מפתח תקווה. משה גרש הינו לוחם ביחידת יהל"ם, חיל ההנדסה הקרבית, שנפל בקרב בצפון רצועת עזה.

משה גרש הותיר אחריו את הוריו, אלן ודינה. "היו לו יכולות על. הוא היה הכי מקצועי", שיתפה את וואלה איילה, חברה טובה של מירון. "הוא בדיוק נכנס לשירות קבע במסגרת תפקיד שהוא ראה את עצמו ממשיך לעסוק בו שנים רבות. הוא היה מצטיין טירונות ואהב את השירות הצבאי שלו.

"הוא ממש אהב ספורט", היא מוסיפה. "הוא עשה טריאטלון, אהב ריצות ולשחק כדורסל. הוא היה בן אדם שתמיד עוזר לכולם לפני דואג לעצמו ומאוד אופטימי.

"בגלל שהוא היה בן יחיד, הוא לא היה חייב לעשות שירות קרבי אבל היה ברור לו שהוא יילך לקרבי. יצא לנו להיפגש כשהוא יצא מעזה לרענון. הוא הבין מה קורה שם ומה התפקיד שלו במלחמה. הוא פשוט היה עם הראש על הכתפיים. פשוט הבין מה הוא עושה ומה צריך לעשות. הוא היה הכי בראש של לקחת על עצמו את המשימה".

חלל צה"ל רס"ל מירון משה גרש, 3 בינואר 2024. דובר צה"ל
רס"ל מירון משה גרש/דובר צה"ל

כשהיה נער, הוא התנדב בתחנת כיבוי האש בעיר מגוריו. במחוז מרכז של כבאות והצלה ספדו לו: "מירון היה מתנדב כבאות והצלה בתחנת כיבוי האש בפתח תקווה מגיל 15 ועד גיל 18. משפחת לוחמי האש תחנה אזורית פתח תקווה, משתתפת בצער משפחת גרש על מות בנם רב סמל מירון משה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
חלל צה"ל רס"ל מירון משה גרש, 3 בינואר 2024. דובר צה"ל
רס"ל מירון משה גרש/דובר צה"ל

ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, כתב: "אנו אבלים וכואבים את האובדן הנוסף מבני עירנו ומטובי בנינו. משתתפים בצער המשפחה, נלווה ונתמוך בה בכל שידרש. יהי זכרו ברוך".

הלוויתו תתקיים היום בשעה 15:00 בחלקה הצבאית בית העלמין סגולה בפתח תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully