וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: אביעד פריג'ה ישוחרר לביתו ללא תנאים מגבילים

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 21:10

לאחר ששוחרר למעצר בית לפני כמה שבועות, ההחלטה לשחרר את פריג'ה ללא תנאים מגבילים הגיעה בגלל עיכוב טכני בקבלת חלק מחומרי החקירה. התביעה ומשפחת קסטלמן לא דרשו את הארכת מעצר הבית של פריג'ה, ומחכים לדוחות הבליסטיקה והנתיחה למיצוי החקירה

בווידאו: הארכת מעצר לאביעד פריג'ה, בית הדין הצבאי בית ליד, 5 בדצמבר 2023/מערכת וואלה!

אביעד פריג'ה ישוחרר לביתו ללא תנאים מגבילים, כך נודע הערב (שלישי) לוואלה!, זאת לאחר שלפני כמה שבועות הוחלט לשחררו למעצר בית. התביעה לא תבקש את הארכת מעצר הבית של אביעד פריג'ה, החשוד בהריגתו של קסטלמן, וזאת מפני שיש עיכוב בקבלת הדוחות הנתיחה והדוחות הבליסטיים מזירת הירי. משפחת קסטלמן סוברים שמוטב שכל הדוחות יגיעו בזמן אמת, ובצורה מדויקת, וזאת על מנת למצות את החקירה עד תום.


משפחת קסטלמן פנתה לפרקליט המדינה עמית איסמן ודרשה להיפגש איתו. במכתב שיצא הערב מטעם עו"ד דניאל חקלאי ועו"ד עמית שלף שמייצגים את המשפחה נכתב: "מסר מובהק וחד מטעם פרקליט המדינה בדבר החובה להימנע מירי קטלני במי שמרים את ידיו ואינו מהווה עוד סכנה, וכן הבהרה כי בפרשה זו התעורר לכל הפחות קושי מקצועי ואנושי בהתנהלות המשטרה יכולים להוליד שינוי חשוב שהנו אינטרס ציבורי מובהק".

דיון הארכת מעצר של אביעד פריג'ה החשוד בהמתה בקלות דעת של יובל קסטלמן, בית הדין הצבאי, בית ליד, 5 בדצמבר 2023. שלומי גבאי
אביעד פריג'ה החשוד בהמתה בקלות דעת של יובל קסטלמן/שלומי גבאי

אביעד פריג'ה חשוד בהריגתו של קסטלמן בפיגוע שאירע לפני כחודש בכניסה לירושלים, בו נרצחו רבי אלימלך וסרמן בן ה-73, ליביה דיקמן בת ה-24 וחנה איפרגן בת ה-67. פריג'ה נורה למוות לאחר שניטרל את המחבלים בזירה עם אקדחו האישי. חקירת מז"פ העלתה כי קסטלמן נורה למוות לאחר שפשט ממנו את מעילו, והרים את ידיו כדי להדגים לכוחות הביטחון שבזירה שאינו מחבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully