וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-FBI חוקר התנגשות קטלנית בין כלי רכב בניו יורק

שני בני אדם נהרגו וחמישה נוספים נפצעו בהתנגשות בין שני כלי רכב ברוצ'סטר ביומה הראשון של השנה החדשה, בסיומו של קונצרט. באחת משתי המכוניות, שעלו באש, נמצאו מכלי גז רבים, אך הרשויות אמרו כי אין אינדיקציה לכך שמדובר באירוע טרור

הרשויות בארצות הברית חוקרות התנגשות קטלנית בין שני כלי רכב במדינת ניו יורק ביומה הראשון של 2024, אך אין אינדיקציות לכך שמדובר באירוע טרור.

התאונה התרחשה אתמול, קצת לפני השעה 1:00, כששוטרים כיוונו את התנועה לאחר סיומו של קונצרט ברוצ'סטר ומכונית מדגם "פורד אקספדישן" פגעה במיצובישי אאוטלנדר בעת שהאיצה לעבר הולכי רגל במעבר חצייה. מעוצמת הפגיעה, שתי המכוניות עפו ופגעו בעוברי האורח.

ההתנגשות גרמה לפיצוץ ולשריפה גדולה שכובתה רק כעבור יותר משעה. אחרי שהשתלטו על הלהבות, הכבאים איתרו לפחות 12 מכלי גז בתוך הפורד ובסמוך אליה. בעקבות זאת, המשטרה הביאה לזירה חוקרי הצתות ועדכנה את ה-FBI, שמנסה להתחקות אחר המניע.

לפי המשטרה, שני נוסעים במיצובישי נהרגו והנהג נפצע, אך הוא אינו בסכנת חיים, בעוד שנהג הפורד אושפז במצב אנוש. שלושה הולכי רגל נפצעו גם כן, אחד מהם באורח אנוש.

החוקרים ביקשו מעדי ראיה או מכל מי שיש בידיו מידע על האירוע לפנות למשטרה. רוצ'סטר שוכנת כ-547 ק"מ מצפון-מערב למנהטן. ארצות הברית נמצאת בכוננות גבוהה מפני טרור מאז פרוץ המלחמה בין ישראל לחמאס ב-7 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully