וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בטורקיה: 33 נעצרו בחשד לקשרים עם המוסד

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 11:14

הרשויות מחפשות עוד 13 חשודים, כחלק מחקירת פעילות של המוסד לפגוע באזרחים זרים במדינה. לא נמסרו פרטים נוספים, אך לאחרונה הזהיר ארדואן כי ניסיונות של ישראל לחסל בכירי חמאס על אדמת טורקיה יובילו להשלכות חמורות

הרשויות בטורקיה עצרו 33 איש בחשד לקשרים עם המוסד - כך דיווחו היום (שלישי) כלי תקשורת במדינה. לפי העיתון הפרו-ממשלתי דיילי סבאח, התביעה באיסטנבול הוציאה צו מעצר ל-46 חשודים בסך הכול, כחלק מחקירת מזימה לכאורה של המוסד לפגוע בזרים במדינה. המעצרים, לפי הרשויות בטורקיה, נערכו ברחבי שמונה מחוזות במדינה.

עוד דווח כי חקירת הרשויות העלתה כי המוסד עומד מאחורי שורת פעילויות נגד אזרחים זרים החיים במדינה, החל ממעקב ועד לניסיונות חיסול וחטיפה. לא נמסרו פרטים נוספים לגבי החקירה הזו, אך בשנים האחרונות טורקיה דיווחה בהזדמנויות רבות על סיכול תאי ריגול ישראליים ועל מעצרים של חשודים בעבודה עבור המוסד, כולל מאמצים לחטוף פלסטינים החיים במדינה.

נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן בנאום לחברי מפלגתו בפרלמנט, 29 בנובמבר 2023. רויטרס
נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן בנאום לחברי מפלגתו בפרלמנט, 29 בנובמבר 2023/רויטרס

ישראל לא מתייחסת לטענות הללו, אך נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן הזהיר בחודש שעבר כי היא "תשלם מחיר כבד" אם היא תנסה להתנקש בבכירי חמאס בשטח המדינה. זאת אחרי שהודלפה הקלטה של ראש השב"כ רונן בר, שנשמע מבטיח לרדוף את מנהיגי ארגון הטרור בכל מקום בעולם בעקבות הטבח ב-7 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully