וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם שלישית בשבועיים: רכב התפוצץ בנתניה, צעיר נפצע קשה

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 11:30

הפצוע, שליח בן 25, פונה לבית החולים לניאדו בעיר, כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית. חבלנים של המשטרה איתרו שרידים של אמצעי לחימה בזירה, ובודקים אם מדובר בחיסול או "תאונת עבודה"

פיצוץ רכב בנתניה. 02.01.2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

צעיר בן 25 נפצע הבוקר (שלישי) באורח קשה בפיצוץ רכב בנתניה. הוא פונה על ידי כוחות מד"א לבית החולים לניאדו בעיר, כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית. זו הפעם השלישית שאירוע כזה מתרחש בנתניה בשבועיים האחרונים.

אנשי מד"א, הפרמדיק יוסף נהרין והחובש אבי ביטון, הוזעקו לזירה. "כשהגענו למקום ראינו המולה", סיפרו, "גבר כבן 25 שכב בסמוך לרכב כשהוא בהכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

הפצוע הוא נהג משלוחים של חברת שופרסל, המוכר למשטרה שאף ריצה עונש מאסר בעבר. בשלב זה חוקרי המשטרה בוחנים האם מדובר בניסיון חיסול או אולי במה שמכונה "תאונת עבודה", שמתרחשת בזמן שינוע של מטען ליעד - בכיסוי של משלוחים ממרכז קניות.

זירת פיצוץ רכב בנתניה, 2 בינואר 2024. מד"א
זירת הפיצוץ בנתניה, היום/מד"א

אתמול התפוצץ רכב ברחוב הרצל בעיר, ואדם בן 48 שישב ברכב בעת הפיצוץ נפגע קל. על פי החשד, הוא נמלט תחילה מהזירה ולאחר מכן שב אליה. אדם אחד, שישב ברכב סמוך בעת שאירע הפיצוץ, נפגע מחרדה. המשטרה עצרה אמש גבר בן 32, תושב העיר, בחשד למעורבות במעשה.

רק לפני כשבוע, רכב נוסף התפוצץ בנתניה, ליד גן ילדים. אדם אחד נהרג בפיצוץ. זהותו פוענחה אתמול, והוא זוהה כדניאל קנאו היילי, בן 34 מנתניה. חבר בכנופייה בעיר שעסקה בסחר בנשק וסמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully