וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו לח"כים: "יש מצג שווא שהולכים לעצור, תנו גיבוי למלחמה ארוכה"

עודכן לאחרונה: 1.1.2024 / 21:34

בהקלטה שהגיעה לידי וואלה!, נשמע רה"מ אומר כי "המלחמה לא תיעצר, היא תמשך חודשים ארוכים". בנוסף התייחס לביקורת שהושמעה על אופן ניהול הלחימה: "הייתי נזהר מלהביע את דעתי בפומבי". ח"כ דנון: "ישראל מאבדת את ההישגים שצברה במלחמה בגלל לחץ מארה"ב". האזינו

נתניהו לחברי הכנסת מהליכוד: לתת גיבוי למלחמה שתימשך ״עוד חודשים ארוכים״/פלאש 90 : יונתן זינדל, Noam Revkin Fenton

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (שני) בישיבת סיעת הליכוד כי המלחמה תימשך "עוד חודשים ארוכים", וצריך לתת לכך גיבוי. בהקלטה שהגיעה לידי וואלה! נשמע נתניהו אומר כי "נוצר מצג שווא שאנחנו הולכים לעצור את המלחמה, זה מפריע לנו עם החטופים. יושב סינוואר יחד עם הנהגת חמאס ואומר 'הולכים לעצור עוד שבועיים או שלושה'. המלחמה לא תיעצר, היא תמשך חודשים ארוכים עד לניצחון. צריך לתת גיבוי למלחמה ארוכה".

נתניהו גם אמר: "נחסל את ההנהגה, נחסל את השדרה תחתיה והקצב הוא גדול. אנחנו באמת שוחקים אותם. למי יש כוח רצון לאומי גדול יותר? אני מאמין שאנחנו יכולים למחוק אותם אבל צריך אורך רוח, לחתור לניצחון ולא לוותר".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בדיון מליאה מיוחד למען החטופות והחטופים. 25 בדצמבר 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
"המלחמה לא תיעצר". רה"מ נתניהו/פלאש 90, יונתן זינדל

ראש הממשלה גם התייחס לביקורת שהשמיעו בימים האחרונים שרים וחברי כנסת, בהם השרה אורית סטרוק, השר ניר ברקת וח"כ טלי גוטליב על אופן ניהול המלחמה בעזה: "הייתי נזהר מלהביע את דעתי בפומבי, אתם יכולים לבוא אליי ויש גם את הוועדות בכנסת. כל דבר כזה צריך להיות מבוסס על עובדות".

גם במהלך הישיבה העלו חברי הכנסת בפני נתניהו טענות על אופן ניהול המלחמה. ח"כ דני דנון אמר כי "הפרסומים בימים האחרונים מצביעים על מגמה מדאיגה". לדבריו, "ישראל מאבדת את ההישגים שצברה במלחמה בגלל לחץ מארה"ב. התקפלות מול הלחץ האמריקאי לא מקדמת את מטרות המלחמה. לא את שחרור החטופים ולא את הכרעת חמאס. איזה אינטרס יש לחמאס ללכת לעסקה אם הם מבינים שבכל מקרה ישראל הולכת להפסקת לחימה? את תחילת המלחמה הובלת בנחישות ובעוצמה והתוצאות היו ברורות. צריך להמשיך בכך. המסר שמקבל מאתנו סינוואר כעת, על הסגת הכוחות, הוא מסר רע מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ח"כ דני דנון בדרך לישיבת סיעת הליכוד. 03.12.2023. יונתן זינדל, פלאש 90
"המסר שסינוואר מקבל רע מאוד". ח"כ דני דנון/פלאש 90, יונתן זינדל

השר אופיר אקוניס דיבר על כך שיש לגבש עקרונות יסוד בסיסיים שיש עליהם הסכמה רחבה מאוד ל"יום שאחרי". לדבריו, שלא תוקם מדינה פלסטינית ועקרון "שתי המדינות" לא יהיה קיים עוד, שהרשות הפלסטינית לא חוזרת לרצועת עזה ו"הקמת רצועת בטחון של 3-2 ק"מ ברצועת עזה, בתוחמת הצפונית, הדרומית והמזרחית".

ח"כ אושר שקלים התייחס גם הוא לביקורת של חברי הליכוד על ניהול המלחמה ואמר: "האחדות צריכה להתחיל בבית. אי אפשר שיהיו אופוזיציונרים ויתקפו את הממשלה מבפנים. יש למישהו בעיות? שיגיד את זה פה. לא יכול להיות שאנשים יברברו את עצמם לדעת. קודם כל צריך לעשות סדר פה בבית".

ח"כ טלי גוטליב המשיכה בביקורת שלה ואמרה: "אין שיטוח של דרום הרצועה, משחררים כוחות מילואים, סוגרים כיתות כוננות. אני לא רוצה לדבר סרה אבל יש לי קושי גדול עם שינוי הוראות פתיחה באש בשטח הלחימה. להמשיך ככה זה אומר שיהיו מאות לוחמים הרוגים".

ח"כ טלי גוטליב בדרך לישיבת סיעת הליכוד. 03.12.2023. יונתן זינדל, פלאש 90
"קושי גדול עם שינוי הוראות פתיחה באש". ח"כ טלי גוטליב/פלאש 90, יונתן זינדל

"שמענו בוועדת החוץ והביטחון שיש 35 אלף מחבלי חמאס בעזה ועוד עשרת אלפים מהג'יהאד האיסלאמי. חיסלנו 7,000 עד עכשיו. צריך לשנות את שיטת הלחימה", אמרה גוטליב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully