וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: זוג ממזרח ירושלים ניסה להבריח 3.5 קילו זהב דרך נתב"ג

עודכן לאחרונה: 1.1.2024 / 9:47

סמאח עאבדין נתפסה על ידי עובדי המכס במסלול הירוק בנתב"ג כשעל גופה מוסלקים מטילי זהב ותכשיטים רבים. הזוג טס פעמים רבות לדובאי בשנה האחרונה, מה שמחזק את החשד של יחידת חקירות מכס ומע"מ כי מדובר בהברחת זהב שיטתית

זוג ניסה להבריח 3.5 קילו זהב דרך נתב"ג. דוברות רשות המיסים, אתר רשמי
זוג ניסה להבריח 3.5 קילו זהב דרך נתב"ג/אתר רשמי, דוברות רשות המיסים

עליאא וסמאח עאבדין, בני זוג ממזרח ירושלים, נעצרו בנתב"ג בחשד שניסו להבריח מטילי זהב במשקל 2.63 קילוגרם, ותכשיטי זהב במשקל 921 גרם מדובאי לישראל. עובדי מסלול המכס הירוק בנתב"ג עיקבו את סמאח לבדיקת כבודה, ומצאו מטילי זהב ותכשיטים מוסלקים על גופה. בעלה עליאא, החשוד גם הוא בניסיון הברחה, נקרא על ידי עובדי המכס לשוב על עכבותיו לאחר שיצא מאולם הנוסעים.

הזוג הובא לחקירה ביחידת חקירות מכס ומע"מ ירושלים, אז עלה כי בני הזוג טסו לדובאי פעמים רבות במהלך השנה האחרונה, מה שמחזק את החשד להברחת זהב שיטתית. השנים הובאו בפני שופט בית משפט השלום ששחררם בתנאים מגבילים.

זוג ניסה להבריח 3.5 קילו זהב דרך נתב"ג. דוברות רשות המיסים, אתר רשמי
זוג ניסה להבריח 3.5 קילו זהב דרך נתב"ג/אתר רשמי, דוברות רשות המיסים

לפני כמה ימים, נוסעת שנחתה בנתב"ג נתפסה כשהיא מסתירה על גופה יהלומים ואבני חן במשקל של 210 גרם. הנוסעת עברה במסלול המכס היאור ונעצרה על ידי עובדי המכס ואלו גילו שבע שקיות מוסתרות, ובהן יהלומים ואבני חן. מהחקירה, שמנוהלת על ידי חקירות מכס ומע"מ ירושלים ברשות המסים, עולה חשד כי החשודה פעלה כבלדרית וכי ביצעה הברחות מסוג זה בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully