וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד האנרגיה: אם באוצר לא יאריכו את הפחתת מס הבלו - הדלק יתייקר הלילה ב-28 אגורות

עודכן לאחרונה: 31.12.2023 / 22:09

בהיעדר הוראה בנושא עוד היום - מחיר הדלק יעלה הלילה ב-4% ויעמוד על 7.22 שקלים לליטר, לאחר ארבעה חודשים בהם נותר זהה. מאפריל 2022, הממשלה מטילה באופן חודשי הוראות שעה המפחיתות את מס הקניה ומס הבלו שחלים על בנזין, על מנת להוזיל את מחירי הדלק

בווידאו: תיעוד של גניבת מכונית במהלך מילוי אוויר בצמיגים/מצלמות אבטחה

משרד האנרגיה והתשתיות עדכן הערב (ראשון) כי עד כה לא קיבל עדכון ממשרד האוצר על חידוש הצו להפחתת מס הבלו שחל על בנזין לחודש ינואר 2024. בהיעדר הוראה בנושא עוד היום - הצו המלא ייכנס לתוקף ולאחר ארבעה חודשים בהם מחיר הדלק נותר זהה - הוא יעלה בחצות ב-4%. מחיר הדלק, לולא יעודכן הצו, יעלה הלילה ב-28 אגורות, ויעמוד על 7.22 שקלים לליטר.

מאז אפריל 2022, על רקע העלייה במחירי הדלק, הממשלה מטילה באופן חודשי הוראות שעה המפחיתות את מס הקניה ומס הבלו שחלים על בנזין. הוראות השעה הנמצאות בתוקף כיום מביאות להפחתה של כ-50 אגורות ממחיר של ליטר בנזין.

משאבת דלק. אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
משאבת דלק/פלאש 90, אוליבייה פיטוסי

מינהל הדלק במשרד האנרגיה והתשתיות מפרסם בכל סוף חודש את מחיר בנזין 95 בתחנה לחודש העוקב, בהתאם לנוסחה שנקבעה בצו הפיקוח על מחירי מצרכים ושירותים, התשס"ב-2002. בהתאם לצו, מחיר הבנזין בתחנה מתבסס על ממוצע מחירי הדלק באזור אגן הים התיכון בחמישה ימי מסחר, שקדמו לשני ימי העבודה האחרונים בכל חודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully