וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגר התיק האחרון נגד שי אביטל, יועמד לדין בגין שני מעשים מגונים בלבד

עודכן לאחרונה: 31.12.2023 / 22:23

לאחר שהוגשו נגדו 26 תלונות, הפרקליטות הודיעה כי סגרה את תיק החקירה האחרון נגד סוכן הדוגמניות שי אביטל, הכולל את תלונתה של דוגמנית מוכרת. זאת, לאחר ש"נמצא שאין בתלונה די כדי לבסס סיכוי סביר להרשעה". כעת, יעמוד אביטל לדין רק על שתי עבירות מין

אחרי דחיית הערעור: שי אביטל שוחרר למעצר בית - באיזוק אלקטרוני/מערכת וואלה!

תיק החקירה האחרון נגד סוכן הדוגמנויות שי אביטל, העוסקת בתלונתה של דוגמנית מוכרת, נסגר היום (ראשון), ומשפטו הוקדם ויחל בעוד כשבועיים - כך דיווח לראשונה אלי סניור בחדשות ערוץ 13. כעת, יועמד לדין אביטל רק בגין שני מעשים מגונים בנשים.

נגד סוכן הדוגמניות אביטל הוגשו 26 תלונות בגין עבירות מין, והוא ברח מישראל טרם החלה החקירה נגדו. כשבוע לאחר פתחית החקירה, נעצר אביטל בהולנד והוסגר לישראל. לאחר שהוסגר, המשיך סוכן הדוגמניות להיחקר על אודות מקרים נוספים של הטרדה מינית, שלא הופיעו בכתב האישום המקורי שהוגש. הפרקליטות ניסתה לעבות את סעיפי האישומים ולהוסיף מקרים של מתלוננות נוספות, אך לבסוף סגרה את תיק החקירה האחרון.

שי אביטל הארכת מעצר. ניר פקין
שי אביטל בדיון להארכת מעצרו/ניר פקין

מהפרקליטות נמסר בתגובה כי "לאחר בחינת מכלול הראיות שנאספו בחקירת המשטרה, נמצא שאין בתלונה נוספת שהוגשה כנגד שי אביטל די כדי לבסס סיכוי סביר להרשעה, כמתחייב במשפט פלילי. המתלוננת עודכנה על ההחלטה ונימוקיה".

אביטל הוסגר לישראל והובא ארצה לפני כעשרה חודשים. לאחר שהוסגר הגישה נגדו פרקליטות מחוז תל אביכתב אישום בגין עבירות מין, זאת לאחר שיוחסו לו קודם לכן עבירות של מעשה מגונה בכוח, מעשה מגונה ומעשה מגונה תוך ניצול מצב של חוסר הכרה בו שרויה האישה, או מצב אחר המונע ממנה לתת הסכמה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully