וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמים, נכנסים למבנים - ומוצאים אמל"ח: תיעוד ממצלמות גוף של לוחמי מגלן

31.12.2023 / 14:00

בקטעי וידאו מהלחימה בחאן יונס ניתן לראות את החיילים יורים לעבר מבנים שמהם נפתחה אש על כוחות צה"ל. לאחר מכן, החיילים מצאו בבניינים, שהיו מוסדות חינוך ותרבות, מסמכים של חמאס, נשק ותחמושת. צפו בתיעוד

בווידאו: פשיטות על מוקדי טרור שאותרו בתוך מוסדות אזרחיים: תיעוד הלחימה בחאן יונס ממצלמות הגוף של לוחמי מגלן/דובר צה"ל

דובר צה"ל הפיץ היום (ראשון) תיעוד של לוחמי יחידת מגלן נלחמים בלב חאן יונס. בקטעי הווידאו, שצולמו במצלמות הגוף של החיילים, ניתן לראות אותם יורים לעבר מבנים שבהם הסתתרו מחבלי חמאס, ביניהם בניינים ששימשו כמוסדות חינוך ותרבות.

לכל העדכונים על המלחמה

הלוחמים פשטו על המבנים בהכוונה מודיעינית, לאחר שנפתחה מהם אש לעבר הכוחות. במקום נמצאו משגרי רקטות ומסמכים חמאס. בפשיטות נוספות שערכו לוחמי היחידה אותרו כמויות גדולות של אמצעי לחימה, וביניהם רימונים ותחמושת שנמצאו בתוך ארון בגדים בחדר שינה.

פשיטות על מוקדי טרור שאותרו בתוך מוסדות אזרחיים: תיעוד הלחימה בחאן יונס ממצלמות הגוף של לוחמי מגלן
31.12.23. דובר צה"ל
פשיטות על מוקדי טרור שאותרו בתוך מוסדות אזרחיים: תיעוד הלחימה בחאן יונס ממצלמות הגוף של לוחמי מגלן 31.12.23/דובר צה"ל

מקודם יותר היום פורסם כי צוות הקרב של חטיבת הצנחנים החל לפעול השבוע במרחב חאן יונס, לאחר חודשיים של לחימה משמעותית בצפון הרצועה והצטרף לכוחות אוגדה 98 הנלחמים בדרום הרצועה. עם כניסתו לאזור, צוות הקרב החל התקפה על מספר תשתיות טרור וביניהן עמדות תצפית, עמדות נ"ט ומחסני אמצעי לחימה של חמאס.

בזמן הלחימה זיהו הלוחמים זיהו מחבל שיוצא מפיר עם טיל RPG, ירו לעברו והרגו אותו. לאחר מכן, הלוחמים זיהו שלושה מחבלים בקרבתם, והרגו את אחד מהם בעזרת כיוון כלי טיס למקום, שני המחבלים הנוספים שנמלטו המקום אותרו בין שני מבנים סמוכים - וחוסלו באמצעות ירי טנקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully