וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: בן 15 נעצר בחשד שדרס למוות את רס"ן יהונתן נהון, שליח חיל האוויר

עודכן לאחרונה: 30.12.2023 / 23:33

הנער החשוד נסע ברכב גנוב כשפגע בתחילת החודש בנהון סמוך למקום מגוריו במדינת וושינגטון. לאחר שנמלט מהמקום, הוא זוהה בצילומי אבטחה ונעצר על ידי הרשויות המקומיות. נהון, תושב נתניה, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים

בווידאו: צעיר נהרג מפגיעת רכב ליד בן שמן, החשוד נמלט/צילום: מד"א

נער בן 15 נעצר בשבוע שעבר במדינת וושינגטון בחשד שביצע את תאונת פגע וברח בה נהרג קצין צה"ל רב-סרן יהונתן נהון, שליח חיל האוויר בארה"ב. מחקירת המשטרה המקומית עולי כי בצהרי 6 בדצמבר, נהון בן ה-41 יצא מביתו לאימון ריצה בעיר רדמונד, פרבר בסיאטל. בסביבות השעה 14:35, חלף באזור הנער החשוד, כשהוא נוהג במהירות מופרזת ברכב ניסאן פאת'פיינדר אפור גנוב, איבד שליטה על הרכב, ופגע אנושות בנהון, שהלך במדרכה. הנער וכמה נוסעים ששהו עימו, יצאו מהרכב שהושבת בתאונה - ונמלטו מהמקום.

רס"ן יהונתן נהון. 30 בדצמבר 2023. באדיבות המשפחה
רס"ן יהונתן נהון. 30 בדצמבר 2023/באדיבות המשפחה

חוקרי משטרת רדמונד פתחו בחקירה, וזיהו את הנהג והנוסעים על סמך צילומי מצלמות אבטחה, דיווחים של עדי ראייה מקומיים. "אנשי הקהילה באזור מילאו תפקיד מכריע בסיוע לרשויות אכיפת החוק לאתר את החשודים", נמסר מטעמו של מפקד משטרת רדמונד, דארל לאו, "קציני ובלשים ברדמונד עבדו בחריצות כדי לזהות ולתפוס את החשודים בתקרית המחרידה וחסרת ההיגיון הזו. יש לקוות שמערכת המשפט הפלילי תוכל להבטיח צדק לקורבן ולעזור לספק סגירת מעגל למשפחה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
זירת התאונה במדינת וושיגטון. משטרת רדמונד, אתר רשמי
זירת התאונה בעיר רדמונד/אתר רשמי, משטרת רדמונד

נהון, מהנדס יליד נתניה ותושב העיר לשעבר, הותיר אישה ושלושה ילדים, ארונו הועבר לישראל ורבים ליוו אותו בהלוויתו, שנערכה בבית העלמין הצבאי בשכונת בן ציון בנתניה. הנער החשוד הועבר לבית מעצר של מחוז קינג, עד להגשת כתב אישום חמור כנגדו בגין המתתו של נהון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully