וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני ששרף דגל ירדני בירושלים: פעיל ימין נעצר

עודכן לאחרונה: 29.12.2023 / 19:09

הצעיר, בשנות ה-20 לחייו, עמד לשרוף את הדגל בשער שכם בירושלים - זאת בתגובה למעשה דומה של מחוקק ירדני: "סיימנו לשתוק להם". ברוך מרזל, המזוהה עם הארגון שבו חבר החשוד: "הירדנים מזדהים על מלא עם חמאס, וימשיכו לירוק על ישראל בתמורה למתנות חינם"

חבר הפרלמנט הירדני חליל עטייה שורף דגל ישראל בכינוס בקהיר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פעיל ימין בשנות ה-20 לחייו, שעמד לשרוף דגל ירדן בשער שכם, נעצר הבוקר (שישי) בבירה. הצעיר עמד לבצע את הצעד הפרובוקטיבי בתגובה למעשה דומה של המחוקק הירדני חליל עטיה, ששרף אתמול דגל ישראל בכינוס של הליגה הירדנית בקהיר.

סוחרים, שער שכם 22 באוגוסט 2023. רוני כנפו
שם תכנן הצעיר לבצע את הפרובוקציה. שער שכם/רוני כנפו
חבר הפרלמנט הירדני חליל עטייה שורף דגל ישראל בכינוס הליגה הערבית בקהיר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עורר את הצעיר לבצע את המעשה. המחוקק הירדני שורף את הדגל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

החשוד, תושב מרכז הארץ, הוא פעיל בארגון הימין "האמת היהודית", המזוהה עם ברוך מרזל. באחת מקבוצות הווטסאפ הפנימיות של התנועה הוא הצהיר על כוונותיו, בתיעוד שהגיע לידי וואלה: "היום ב-12:00 דגל ירדן יישרף בשער שכם שבירושלים", כתב והוסיף: "סיימנו לשתוק!".

התכתובת של פעיל ארגון האמת היהודית שעמד לשרוף דגל ירדן בשער שכם. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
התכתובת של הפעיל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"משטרת ישראל עדיין תקועה בקונספט הישן, שלפיו אם נחניף לאנטישמים מירדן, הם יאהבו אותנו", אמר ברוך מרזל בתגובה על מעצר הפעיל, "הירדנים מזדהים על מלא עם חמאס, וימשיכו לירוק עלינו בתמורה למתנות חינם שאנו נותנים להם בהר הבית ובתחומים אחרים".

כאמור, הפעיל שעמד לשרוף את דגל ירדן ביקש להגיב על תיעוד שהתפרסם אתמול של ח'ליל עטיה, נציג ירדני בפרלמנט הערבי - הגוף המחוקק של הליגה הערבית. בתיעוד נצפה עטייה שורף את דגל ישראל על בימת האולם המרכזי בקהיר, לקול תשואות הנוכחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully