וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט עונה לבנט: "ראוי שרעם המטוסים יחריש את הדיבורים המיותרים"

עודכן לאחרונה: 29.12.2023 / 17:27

במהלך ביקור ברמת דוד אמר שר הביטחון כי יש לאפשר לכוחות צה"ל "לבצע את משימתם בשקט ובבטחה". בכך מתח ביקורת מרומזת על המאמר של ראש הממשלה לשעבר בנט ב"וול סטריט ג'ורנל", שבו חשף כי הנחה לתקוף באיראן בשנה שעברה

שר הביטחון גלנט בבסיס רמת דוד/צילום: אלעד מלכה

שר הביטחון יואב גלנט, ביקר היום (חמישי) בבסיס רמת דוד של חיל האוויר. בעת הביקור השמיע השר ביקורת מרומזת על דברים שכתב ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט במאמר ב"וול סטריט ג'ורנל". "סיימתי כעת ביקור בבסיס חיל האוויר ברמת דוד. אני מלא הערכה לביצועים של חיל האוויר, ללוחמים באוויר ועל הקרקע, לשיתוף הפעולה ביניהם, וביניהם לבין הכוחות על הקרקע", אמר גלנט והוסיף: "הפעולה של חיל האוויר בכל הגזרות מאוד מרשימה, וראוי שרעם המטוסים יחריש את הדיבורים המיותרים, ויאפשר לכוחות צה"ל לבצע את משימתם בהשקט ובבטחה".

במאמר "בוול סטריט ג'ורנל" מתח בנט ביקורת על מדיניות ישראל ביחס לאיראן. במאמר, שכותרתו "ארה"ב וישראל צריכות להתמודד ישירות מול איראן" כתב בנט כי הנחה את מערכת הביטחון לתקוף, לאחר שבפברואר 2022 המשטר בטהראן שיגר שתי מתקפות כטב"מים על ישראל שלא צלחו.

בעקבות הביקורת על דבריו אמר בנט: "הבעיה עם איראן אינה פרסום המהלכים שביצענו נגדה שכבר נודעו בעבר, אלא שאיראן מחטיפה לנו דרך חמאס וחיזבאללה ואפילו החות'ים, והממשלות בעשור האחרון נואמות ומדברות - אך לא גובות מחיר כואב ממנהיגי איראן".

שר הביטחון יואב גלנט בביקור ברמת דוד, 29 בדצמבר 2023. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
"לתת לצה"ל לעבוד בשקט". גלנט במהלך הביקור ברמת דוד/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

במהלך הביקור ברמת דוד גלנט קיבל סקירה על פעילות טייסות הקרב בבסיס, הפועלות בכל זירות המלחמה. יחד עם מפקד הבסיס אלוף משנה א' ומפקדי הטייסות, שר הביטחון שוחח עם צוותי האוויר והקרקע, והביע את הערכתו על תרומתם המשמעותית למאמץ המבצעי בכל גזרות הלחימה.

עוד אמר גלנט כי הלחימה בעזה צפויה להימשך זמן רב, "עד להשגת המטרות. היא מרוכזת כעת במרחב חאן יונס. ההישגים מדויקים ומרשימים, והתוצאות לא מאחרות להגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully