וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה תושבי הצפון נעצרו בחשד שהונו ספקים במאות אלפי שקלים

עודכן לאחרונה: 29.12.2023 / 11:18

שלושת החשודים היו קונים מוצרים מספקים מרחבי הארץ באמצעות כרטיסי אשראי גנובים. כשבעל הכרטיס היה מבטל את התשלום, הספקים נותרו ללא הכסף וללא המוצר. כשפשטו על בתיהם של החשודים, גילו השוטרים רכוש רב, חלקו עדין באריזות

סחורה שהוצאה במרמה. דוברות משטרת ישראל
סחורה שהוצאה במרמה/דוברות משטרת ישראל

המשטרה עצרה שלושה תושבי הכפר ואדי חמאם הסמוך לטבריה בחשד שהוציאו במרמה סחורות בשווי מאות אלפי שקלים מספקים מרחבי הארץ. חקירתם נערכת על ידי מחלקת הונאה במחוז צפון של המשטרה. בחקירה עלה כי לשלושה היה דפוס פעולה יחודי עליו חזרו בכמה הזדמנויות. החשודים היו מוציאים במרמה פרטי אשראי ופרטים מזהים מאזרחים ומשתמשים באלו כדי לקנות סחורה כגון מזגנים, ריהוט גן, מנועי סירה ועוד. כאשר בעלי הכרטיס גילו שפרטיהם נגנבו, הם היו מתקשרים לחברת האשראי ומבטלים את הרכישה, וכך הספקים נותרו ללא הסחורה וללא הכסף.

שלשום (רביעי) חקירת המשטרה הפכה מסמויה לגלויה, ושוטרי תחנת טבריה פשטו על בתיהם של החשודים ושם מצאו רכוש רב. עוד עולה מחומר החקירה כי החשודים היו מוכרים את המוצרים במכיר נמוך בעשרות אחוזים משוויו בשוק. בית המשפט הורה על הארכת מעצרם של החשודים. "מצאנו בחיפושים רכוש רב אשר על פי החשד הושג במרמה, חלקו עדיין באריזות", אמר ראש צוות חקירות במחלק הונאה צפון, רס"ב אייל יצחק. "אנחנו סוברים כי החשודים מכרו את הסחורות לבעלי מתחמי אירוח בצפון, גם הגענו לאחד מבעלי מתחמי האירוח, שהציג לנו את הציוד שרכש מהכנופייה".

  • עוד באותו נושא:
  • הונאה
  • שוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully