וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון אלמנות ויתומי צה"ל בערב הוקרה: "מאותה שבת נוראה, הצטרפו לארגונינו 200 משפחות"

עודכן לאחרונה: 29.12.2023 / 12:45

בערב שהתקיים במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב השתתפו נציגי משפחות שנוספו למעגל השכול מאז 7 באוקטובר. "אני באתי לבוא ולספר את הסיפור שלנו", אמרה יסמין מרגוליס, אלמנתו של סער, רבש"צ קיבוץ כיסופים שנהרג בהגנה על הקיבוץ. הראל סקעת וריטה הופיעו באירוע

נועה קירל באירוע התרמה לצה"ל/מעריב

ערב הוקרה והתרמה למען אלמנות ויתומי כוחות הביטחון התקיים הערב (חמישי) במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. הערב שאורגן על ידי ארגון אלמנות ויתומי צה"ל, התקיים בנוכחות יוסי כהן, ראש המוסד לשעבר ונשיא חוג הידידים של הארגון, והזמרים הראל סקעת וריטה שהופיעו מול הקהל.

הארגון נשען ברובו על כספי תרומות וקיים את הערב על מנת לגייס כספים לטובת פעילותו. "היום זו יריית הפתיחה של הקמת חוג הידידים שלנו", הסבירה תמי שלח, יו"ר הארגון ואלמנתו של סא"ל אהוד שלח, שהיה מפקד טייסת במלחמת יום כיפור שבה נפל. "הרגשות שלנו כעת בזמן האירוע מאוד מעורבים, כי אנחנו בעיצומה של מלחמה אבל המטרה הזו כל כך חשובה לנו - לעזור למשפחות ולתת להן הרגשה שאנחנו איתן".

ראש המוסד לשעבר יוסי כהן יחד עם דפני בק, אלמנתו של סרן איתי יהושע שנפל בקרב בבארי, ותמי שלח, יו"ר ארגון אלמנות ויתומי צה"ל ואלמנתו של סא"ל אהוד שלח. 28 בדצמבר 2023. ארז הראל
ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, יו"ר הארגון תמי שלח ודפני בק, אלמנתו של סרן איתי יהושע שנפל בבארי/ארז הראל

"מאותה שבת נוראה, הצטרפו לארגונינו למעלה מ-60 חברים חדשים ו-200 משפחות", סיפרה שלח על הבמה. "לא תיארתי לעצמי שנתמודד עם מספרים כאלה כעת. לצערינו משפחות נוספות מצטרפות מידי יום לארגונינו".

את הערב הנחה אורי קידר בן ה-14, בנו של דולב קידר שנפל במבצע צוק איתן. "הארגון סיפק לי חוויות רגשיות והוא כמו בית שני עבורי", שיתף קידר. "הערב הזה הוא בשבילי לדאוג לכך שכל המשפחות שיצטרפו לארגון יוכלו להיעזר בו ולהיתמך כמו בדרך שבה אני נעזרתי ונתמכתי".

לאירוע הגיעה יחד עם בנותיה יסמין מרגוליס, אלמנתו של סער מרגוליס שהיה הרבש"צ של קיבוץ כיסופים ונהרג במתקפת ה-7 באוקטובר בהגנה על הקיבוץ. "אני באתי לבוא ולספר את הסיפור שלנו", אמרה מרגוליס. "לספר את הסיפור של מה שהיה ב-7.10 והסיפור של בעלי. עכשיו בימים אלו אני עדיין מרגישה מחוץ לשגרה שלי, אנחנו עדיין במלון בים המלח". מרגוליס שיתפה בקושי ההתמודדות עם האובדן הגדול, לנוכח הנסיבות שבהן היא ומשפחתה פונו מביתם. "אנחנו אמורים לעבור ליישוב קבוע רק עוד ארבעה חודשים בערך ולקיבוץ עצמו אין צפי של חזרה לשנה וחצי-שנתיים הקרובות. אז אנחנו מרגישים שאי אפשר להיות עם עצמנו בתוך הכאב הזה, לעכל ולהרגיש את החוסר של סער בבית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ערב הוקרה והתרמה למען אלמנות ויתומי כוחות הביטחון. 28 בדצמבר 2023. ארז הראל
ערב ההוקרה וההתרמה בתל אביב/ארז הראל

וואסים, בן 31 משפרעם איבד בשנת 1993 את אביו איברהים שיבל. הוא סיפר לוואלה! על הערב והארגון שתמך וסייע לו כאשר היה זקוק לכך. "גיליתי כשהתחלתי להתנדב בארגון שיש פה המון עוצמה. זו משפחה שבעצם מאחדת את כל האנשים שמרגישים את אותו הכאב. כשהייתי ילד לא היה לי מקום מסגרת כזה וכשהייתי יתום בוגר והתחלתי להתנדב פה, הרגשתי שיש פה מקום שיש בו עוד ילדים שחווים אותם רגשות ואת אותם הכאבים".

אנחנו עושים כל ביכולתנו על מנת לגייס עוד כספים לתרומות על מנת להצליח ולהשקיע כמה שיותר ביתומים האלה, שהאבות שלהם הקריבו את עצמם למען מדינת ישראל ובמיוחד עכשיו במלחמת חרבות ברזל שבה המון חללים והמון יתומים הצטרפו למשפחת השכול לצערנו הרב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully