וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ ברחוב הכי יקר במדינה: חשד למעורבות של ארגוני פשע

עודכן לאחרונה: 27.12.2023 / 23:23

המשטרה חוקרת פיצוץ שנשמע בשכונת גלי תכלת שבהרצליה, כשהרקע ככל הנראה פלילי. הפיצוץ התרחש סמוך לבית של גיסו של איש עסקים מוכר, בעל עבר של חקירות במשטרה וקשרים לארגון הפשע של ערן חייא. מוקדם יותר, נורה רימון רסס אל עבר בית הוריו של איש העסקים

בוידאו: מלחמת העולם התחתון: כך הפעילו מטען בבית אמו של עבריין בתל אביב/ללא

פיצוץ נשמע הערב (רביעי) ברחוב היוקרתי ביותר בעיר הרצליה. על פי החשד, הפיצוץ היה מכוון לביתו של קרוב משפחה של איש עסקים מוכר שנחקר בעבר על ידי המשטרה ומקושר לארגוני פשיעה.

המשטרה קיבלה הערב דיווח על פיצוץ ברחוב גלי תכלת שבעיר. שוטרים וכוחות חבלה הגיעו לזירת האירוע פתחו בחקירת המקרה, כשעל פי החשד הרקע לאירוע הוא פלילי. בבית בו אירוע הפיצוץ מתגורר גיסו של איש עסקים מוכר, פעיל בשוק ההון, שנחקר בעבר על ידי המשטרה בנוגע לעבירות מרמה, מס והלבנת הון.

אותו איש עסקים, נחשב מקורב ראש ארגון הפשיעה המוכר ערן חייא. ארגונו של חייא מסוכסך עם ארגון פשיעה אחר בראשות האחים מוסלי.

זירת הדקירה בגבעת זאב, 2 ביוני  2021. דוברות משטרת ישראל
המשטרה פתחה בחקירת הפיצוץ/דוברות משטרת ישראל

מדובר במתקפה שנייה כלפי קרובה משפחה של איש העסקים, כשהיום בבוקר רימון רסס הושלך לעבר הבניין בו מתגוררים הוריו, ברחוב נווה יהושוע ברמת גן. נוסף כל כך, לפני שלושה חודשים, איתרה המשטרה ברחוב גלי תכלת רכב שנשא מטען נפץ והיה מיועד ככל הנראה לאותו איש עסקים.

רחוב גלי תכלת בהרצליה נחשב ליקר ביותר במדינה. ברחוב זה מתגוררים שגרירים זרים ואנשי עסקים מהבכירים בישראל. בין היתר, יש לעופרה שטראוס ולעופר וטדי שגיא בתים בבעלותם באותו הרחוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully