וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מקומם: "הספר של המפורסמים" תועד משפיל ילד אוטיסט

עודכן לאחרונה: 27.12.2023 / 21:50

מעצב השיער המוכר דבי גל תועד מתנהג בבריונות כלפי ילד עם אוטיזם במעלית של בניין מגורים, תוך שהוא דורש לגרש אותו ואת מטפלו מהבניין. "אי אפשר שבניין של מליוני דולרים יהפוך למועדון של אני לא יודע מה", טען, בעודו חוסם את דלת המעלית ומונע מהשניים לעלות לדירתם

ילד עם צרכים מיוחדים מותקף מילולית במעלית/ידידיה אפשטיין

תיעוד מקומם הופץ היום (רביעי) ברשתות החברתיות, בו נראה מעצב השיער המוכר דבי גל משפיל ילד עם אוטיזם במעלית של בניין מגורים ודורש ממנו וממטפלו לצאת מהבניין. "אי אפשר שבניין של מליוני דולרים יהפוך למועדון של אני לא יודע מה", אמר, תוך שהוא חוסם את דרכם למעלית ומונע מהשניים לעלות לדירה.

גל, מעצב שיער ידוע, שבין לקוחותיו ידוענים רבים בהם גם אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, התלונן מאחר ולטענתו הילד צעק במעלית - וביקש לדעת מהו מספר הדירה בה הוא מתגורר.

"זה לא ייתכן דבר כזה", אמר ופנה לאדם נוסף. "מצידי אתה עולה לדירה שהוא עולה אליה, ואני רוצה לדעת מי זה בעל הדירה שלו". בשלב מסוים, ביקש המטפל מגל שיפסיק לחסום את הכניסה למעלית ויזיז את רגלו, והוסיף כי על הילד לקחת את התרופות שלו. אולם, המעצב המשיך בשלו.

ילד עם צרכים מיוחדים מותקף מילולית במעלית. ללא, מערכת וואלה!
ילד עם צרכים מיוחדים מותקף מילולית במעלית/מערכת וואלה!, ללא

"אני מגדל את הילד החמוד הזה באהבה רבה", נמסר מהמטפל של הילד לאחר האירוע. "חזרתי איתו מבדיקה רפואית ולפתע בבניין נעמד מולי גבר/אישה, לא בדיוק יודע מה הוא, וחסם לי את המעלית. לא כי עשיתי לו משהו רע, רק בגלל שהילד אוטיסט בתפקוד נמוך".

שר הרווחה והביטחון החברתי יעקוב מרגי שיתף את הסרטון וגינה את התנהגותו של גל. "תיעוד מזעזע וחמור", טען. "צריך להוקיע תופעות כאלו מתוכנו. עלינו כחברה מתוקנת להכיל ולקבל באהבה את הילדים המיוחדים הללו ולשלבם בקהילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully