וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיש CNN הקריא את מכתבה של אמה של החטופה נועה ארגמני - ונחנק מבכי בשידור

עודכן לאחרונה: 27.12.2023 / 20:59

המכתב שהקריא המגיש יועד לנשיא ארצות הברית ביידן, ובו מבקשת האם, ליאורה, לזכות לראות את בתה בפעם האחרונה. "אני חולה סופנית בסרטן המוח, וכל מה שרץ לי במחשבות הוא האם יש סיכוי שאוכל לחבק שוב את בתי לפני שאפרד לנצח"

בווידאו: מגיש CNN קרא את הדברים שכתבה אמה של נועה ארגמני - והשתנק מבכי/CNN

מגיש ב-CNN פרץ היום (רביעי) בבכי כשהקריא את מכתבה של ליאורה ארגמני, אמה של נועה ארגמני שנחטפה על ידי חמאס לרצועת עזה. "אני חולה סופנית בסרטן המוח, וכל מה שרץ לי במחשבות לפני שאפרד ממשפחתי לנצח הוא האם יש סיכוי שאוכל לחבק שוב את בתי בפעם האחרונה", כתבה ליאורה במכתב שלפי ה-CNN נשלח לנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ביום ראשון.

המגיש החל להקריא את מכתבה של ליאורה, כשכבר בתום השורה הראשונה נחנק מבכי והתנצל. "סליחה", אמר, והמשיך לקרוא כשהקושי ניכר על פניו.

נועה ארגמני. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נועה ארגמני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במכתב שייעדה לנשיא ביידן, ליאורה התחננה לעזרתו וביקשה סיוע בשחרורה של ביתה מהשבי. זאת, תוך שהיא מוסיפה על מצבה הבריאותי שמעלה בתהייה נוספת את השאלה האם תזכה לראות שוב את בתה. "עכשיו חג המולד, ואני רוצה לבקש ממך, הנשיא ביידן, כמתנה בשבילי, לראות את בתי שוב לפני שאעזוב את העולם", כתבה. "אני יודעת עד כמה המשפחה חשובה לך אישית, ואיזה קשר מדהים יש לך עם ילדיך", הוסיפה.

"הבת שלי נועה היא אישה צעירה ושמחה, עם אנרגיה מדבקת. היא אוהבת לרקוד, אוהבת מוזיקה, אוהבת להיות עם החברים והמשפחה שלה. מגיע לה לחזור למקום שבו היא שייכת, לרדוף אחרי חלומותיה, מוקפת באהבה ובדאגה. מגיע לה לראות את אמא שלה בחיים בפעם האחרונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
רגע החטיפה של נועה ארגמני.. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רגע החטיפה של נועה ארגמני./תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ביום רביעי פורסם ברשתות החברתיות סרטון בו מופיעה ליאורה, וגם בו פנתה לנשיא באותה בקשה. "אני לא יודעת כמה זמן נשאר לי, אני רוצה לזכות לראות את נועה שלי בבית. אני קוראת לביידן ולצלב האדום להביא את נועה שלי כמה שיותר מהר כדי שאני אספיק לראות אותה. נועה אני רוצה להגיד לך אם אני לא רואה אותך אז תדעי שאני אוהבת אותך הרבה הרבה, ושאנחנו עושים ועשינו הכל כדי שתצאי מהר, כל העולם אוהבים אותך".

נועה ארגמני נחטפה לשבי חמאס ממסיבת "הנובה" בקיבוץ רעים, כשתיעוד החטיפה שלה ושל בן הזוג שלה, אבינתן, הופץ ברשתות החברתיות, והיא תועדה נגררת על ידי מחבלי חמאס אל אופנוע שככל הנראה הוביל אותה לרצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully