וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה כבר ההסכם הקואליציוני השני שנתניהו פשוט קורע לגזרים

עודכן לאחרונה: 27.12.2023 / 13:48

העובדה שנתניהו לא אוכף את ההסכם הקואליציוני עליו חתם מול גנץ בזמן מלחמה היא לא פחות ממדהימה. הם סיכמו שמאריכים את המינויים הבכירים כל עוד המלחמה נמשכת

בווידאו: ישיבת ממשלה 24.12.23/יותם רונן

העובדה שנתניהו לא אוכף את ההסכם הקואליציוני עליו חתם מול גנץ בזמן מלחמה היא לא פחות ממדהימה. הם סיכמו שמאריכים את המינויים הבכירים כל עוד המלחמה נמשכת. בן-גביר חושב אחרת ואתמול החליט לא להאריך לנציבת שב"ס. לגבי המפכ"ל הוא עוד מתלבט.

זה כבר ההסכם הקואליציוני השני שנתניהו פשוט קורע לגזרים לעיניו של השותף הקבוע והאומלל שלו. בממשלה נורמלית, בה יש ראש ממשלה, בן-גביר עצמו היה מחפש הבוקר עבודה. יש רק מסקנה אחת: בנימין נתניהו הוא לא ראש ממשלת ישראל, הוא ראש ממשלת בן-גביר.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בדיון מליאה מיוחד למען החטופות והחטופים. 25 בדצמבר 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
ראש ממשלת בן-גביר. נתניהו/פלאש 90, יונתן זינדל

הסערה מגיעה לאחר שהשר בן גביר החליט שלא להאריך את כהונתה של נציבת שב"ס, רב גונדר קטי פרי והיא תסיים את כהונתה ב-17 בינואר. הוא נימק את החלטתו שלא להאריך את כהונתה בשל "חוסר אמון מוחלט, פערים שאינם ניתנים לגישור, ובעקבות כך שהנציבה נמנעה מלממש את מדיניות השר ואף פעלה בניגוד לה".

במחנה הממלכתי הגיבו: "החלפת בעלי תפקידים בכירים בכלל, וראשי ארגונים ביטחוניים בפרט, בעת הזו, פוגעת בתפקוד המדינה בעת מלחמה ואינה נכונה. אנו מצפים מראש הממשלה למנוע את הפגיעה הזו בביטחון המדינה ולא לאפשר החלטות משיקולים פוליטיים בניהול המערכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully