וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני חשודים, שניהם מכחישים: חקירת החשד לרצח בקריית ים במבוי סתום

עודכן לאחרונה: 27.12.2023 / 7:45

חוות הדעת של המכון לרפואה משפטית עדיין לא הגיעה, ובמשטרה מסייגים: "כל כיווני החקירה נבדקים". החשוד הראשון, גבר שהיה איתה במערכת יחסים, טוען שמצא אותה ללא הכרה והזעיק את המשטרה. החשוד השני, גבר ששוכר ממנה את הדירה, מכחיש גם הוא כל קשר לרצח

בווידאו: תיעוד רצח שני האחים מג'לג'וליה בחיפה בתחילת חודש דצמבר/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חקירת החשד לרצח בקרית ים נמצאת במבוי סתום. טרם נתקבלה חוות דעת המכון הלאומי לרפואה משפטית שתסייע אולי לקביעת סיבת המוות ומועדו, ובמשטרה מסייגים ביומיים האחרונים כי טרם נקבע שמדובר ברצח וכי "כל כיווני החקירה נבדקים".

חוקרי יל"פ אשר, היחידה למאבק בפשיעה במרחב אשר של מחוז החוף, עצרו עד כה שני תושבי הקריות החשודים "במעורבות במותה של המנוחה ולריה שפיגל", בהם גבר כבן 47 שקיים עימה קשר רומנטי והיה מי שהזעיק את המשטרה.

זירת הרצח בקרית ים. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת הרצח בקרית ים/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

לאחר שלטענתו מצא אותה ללא הכרה, סבר כי היא ישנה לאחר שתיית אלכוהול מופרזת, ולבסוף התעוררה דאגתו כשראה שאינה מתעוררת. "הוא מכחיש את המיוחס לו מכל וכל", מסר עורך הדין יגאל טרובמן המייצג אותו מטעם הסנגוריה הציבורית.

החשוד השני, גבר כבן 60, היה מי ששכר מהמנוחה חדר בדירה. בחקירתו גם הוא, שכלל אינו דובר עברית, טוען כי התקשר להזעיק עזרה. השניים עשו ככל העולה מהחקירה את השיחה יחדיו, מהטלפון של המנוחה שמצאו לידה. עו"ד יניב אביטן, שמייצג את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר כי הוא מכחיש את החשדות נגדו.

מוקדם יותר השבוע חובשים ופרמדיקים של מד"א איתרו את האישה וקבעו את מותה. המשטרה עצרה גבר שהיה במקום. הפרמדיקית קמה בזר סיפרה: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה שהובילו אותו אל הדירה. ראינו את האישה שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו נאלצנו לקבוע את מותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully