וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן שר החוץ הרוסי: פוטין ביקש שנחתור להשיג עסקת חטופים. נפעל בהתאם

עודכן לאחרונה: 29.12.2023 / 7:08

דבריו של סגן השר מיכאל בוגדנוב, נאמרו בפגישה עם ראש העדה הדרוזית השייח' מופק טריף במוסקבה. במהלך השיחה, שעסקה במצב הדרוזים בסוריה, דרש השייח' טריף להשיג את הכוחות האיראנים ואת ארגון החזבאללה מריכוזי הדרוזים: "לא נקבל הפרות סדר באזור"

פגישת ראש העדה הדרוזית עם סגן שר החוץ הרוסי. 27 בדצמבר 2023. אתר רשמי, אתר רשמי
פגישת ראש העדה הדרוזית עם סגן שר החוץ הרוסי. 27 בדצמבר 2023/אתר רשמי, אתר רשמי

ראש העדה הדרוזית השייח' מופק טריף נפגש אמש (שלישי) במוסקבה עם סגן שר החוץ הרוסי ושליח נשיא רוסיה ולדימיר פוטין למזרח התיכון מיכאל בוגדנוב, שהודיע כי כי בעקבות שיחה שהתקיימה בימים האחרונים בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין הנשיא פוטין, ביקש האחרון מעורבות רוסית בעניין שחרור החטופים הישראלים משבי חמאס. "הנשיא פוטין ביקש ממנו לרכז את המאמצים הרוסיים להשגת עסקה לשחרור החטופים. אפעל בהתאם", הצהיר בוגדנוב.

במהלך הפגישה, לצד דרישה לפעול לשחרור החטופים, דרש השייח' טריף מהרוסים לגנות באופן מפורש את טבח 7 באקטובר. השייח' טריף ציין בפני בוגדנוב ובפני בכירי הממשל הרוסי כי חמאס הינוי ארגון טרור ועל רוסיה לנקוט עמדה ברורה בעניין.

פגישת ראש העדה הדרוזית עם סגן שר החוץ הרוסי. 27 בדצמבר 2023. אתר רשמי, אתר רשמי
פגישת ראש העדה הדרוזית עם סגן שר החוץ הרוסי. 27 בדצמבר 2023/אתר רשמי, אתר רשמי

במהלך הפגישה, שעסקה במצב הדרוזים בסוריה, והשתתף בה שליח פוטין המיוחד להסדרה בסוריה, אלכסנדר לוורנטייב, ונציג משרד ההגנה הרוסי, דרש השייח' טריף להשיג את הכוחות האיראנים ואת ארגון החזבאללה מריכוזי הדרוזים. טריף ציין כי הדרוזים לא מוכנים לקבל מעורבות איראנית בהר הדרוזים שפוגעת ביציבות האזורית. כמו כן, נדון נושא מעמד הדרוזים בסוריה וזכויותיהם בעקבות המחאה שהדרוזים מובילים בחודשים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully