וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 שבועות לפני שנפל בעזה, שאול גרינגליק הופיע ב"הכוכב הבא"

עודכן לאחרונה: 26.12.2023 / 19:20

"הילד שהיה בי מת מזמן", שר שאול בן ה-26 בתוכנית, מילים שמקבלות היום משמעות אחרת ומצמררת. בפוסט האחרון שפרסם בפייסבוק כתב, "מבטיח להמשיך להילחם על המדינה הזאת שאני אוהב, וגם על החלומות שלי בעתיד". קשת 12: "הלב נשבר"

סרן (מיל') שאול גרינגליק שנפל היום בלחימה, הופיע בתוכנית "הכוכב הבא" לפני כשלושה שבועות ושר את השיר "עטלף עיוור" של חנן בן ארי.

בפוסט האחרון שפרסם בפייסבוק כתב, "דמיינתי את השנה הזאת אחרת, שנה של שאיפות והגשמת חלומות. עכשיו אני חי חלום ישן, להילחם בשביל המדינה ואנחנו כרגע באמצע הלילה... חלום חדש ואחר יצטרך לחכות קצת". הוא הודה על הפרגון - וגם על הביקורות. "מקווה שהתקופה הזאת חולפת ושתחלוף מהר. מבטיח להמשיך להילחם על המדינה הזאת שאני אוהב וגם על החלומות שלי בעתיד. כרגע יש רק דבר אחד בראש שלי וזה להמשיך להילחם בחושך עד שנראה את האור".

מקשת 12 נמסר בתגובה: "הלב נשבר. משפחת קשת 12 וטדי הפקות כואבים את מותו של שאול גרינגליק, קצין לוחם בחטיבת הנח"ל שנפל היום בקרב בצפון רצועת עזה. שאול השתתף בעונה הנוכחית של הכוכב הבא וריגש את כולנו. אנו מוסרים תנחומינו ומשתתפים בצערם העמוק של בני המשפחה והחברים. הפרק הבא של הכוכב הבא יוקדש לשאול. יהי זכרו ברוך".

סרן (במיל') שאול גרינגליק, מרעננה, קצין בגדוד 931, חטיבת הנח"ל, נפל בקרב בצפון רצועת עזה, בן 26 בנופלו.. דובר צה"ל
סרן (במיל') שאול גרינגליק, מרעננה, קצין בגדוד 931, חטיבת הנח"ל, נפל בקרב בצפון רצועת עזה, בן 26 בנופלו./דובר צה"ל

שאול, בן 26 מרעננה, קצין בגדוד 931 שבחטיבת הנח"ל, נפל היום בקרב בצפון רצועת עזה. לצדו נפל גם רס"ן שי שמריז, בן 26 ממרכז שפירא, מפקד פלוגה באותו הגדוד. דובר צה"ל התיר לפרסום הערב גם את שמו של רס"ר (מיל') מאור לביא, בן 33 מסוסיה, לוחם בגדוד 450 שבחטיבת ביסל"ח, שנפל היום בקרב במרכז רצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully