וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ ואטורי: למזלנו, 7 באוקטובר קרה משמיים

עודכן לאחרונה: 26.12.2023 / 17:15

הח"כ מהליכוד התראיין לערוץ הכנסת, ואמר כי התריע בעבר על הצורך להילחם מול חמאס עוד לפני המתקפה, שגבתה את חייהם של יותר מ-1,100 ישראלים, עם כ-250 חטופים: "עם כל הצער, אם לא הייתה ההתקפה מדרום היינו בבעיה יותר קשה". ואטורי הבהיר כי לא לזה התכוון: "שקרנים"

בווידאו:ח"כ ניסים ואטורי שאל את אילון מאסק מדוע הוא חסם אותו בטוויטר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

"למזלנו זה קרה משמיים", כך התבטא היום ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד על מתקפת חמאס ב-7 באוקטובר שבה נרצחו יותר מ-1,100 ישראלים ונחטפו 250 בני אדם לשבי חמאס ברצועת עזה. ואטורי התראיין מוקדם יותר לערוץ הכנסת ואמר בין היתר כי התריע בעבר על הצורך בלחימה משמעותית יותר מול חמאס. לדבריו, "עם כל הצער וצער יש רב על ה-7 באוקטובר, אם לא הייתה קורית ההתקפה מדרום והיה משהו משולב - היינו בבעיה יותר קשה". ואטורי הוסיף: "המלחמה הייתה צריכה להיות מול חמאס כמו שקרה עכשיו, למזלנו זה קרה משמיים", כלשונו.

ניסים ואטורי. יונתן זינדל, פלאש 90
ניסים ואטורי/פלאש 90, יונתן זינדל

ואטורי כתב מאוחר יותר בטוויטר כי דבריו עוותו והתכוון לכך שנמנע אסון גדול בכך שהמתקפה הגיעה רק מדרום ולא מזירות נוספות במקביל: ‏"אמרתי מזל משמיים שלא היו מתואמים כל הזירות. ברור שהתקשורת עושים חיתוך והדבקה. שקרנים".

אביהן של רויה ונורל מנצורי, שנרצחו בפסטיבל הנובה, צייץ מחדש את דבריו של וטורי וכתב: "לפי האידיוט הזה, אני צריך להגיד מזלנו שנרצחו לי שתי בנות. נדאג שתשלמו".

ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) תקפה בחריפות את ואטורי על אמירתו וכתבה: "הטמטום שלך חוצה גבולות, להגיד שה-7 באוקטובר קרה משמיים? אין לך תקנה. אתה אומר שהיה צריך להילחם עם חמאס מזמן אבל ראש המפלגה שלך, שהוא במקרה ראש ממשלה כבר 16 שנים, קנה שקט בכסף קטארי והכיל את אותו ארגון טרור שעליו אתה מדבר. במקרה שלך ואטורי, יפה שתיקה לחכמים קל וחומר לטיפשים ועדיף שפשוט תשתוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully