וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל עצר את הקמפיין כדי להילחם בעזה: "מסכנים את חיינו ולא נוכל להשמיע את הקול שלנו"

עודכן לאחרונה: 26.12.2023 / 12:53

בשבת השחורה אריאל בזיז, מועמד למועצת העיר ירושלים מסיעת "התעוררות", התייצב למילואים ביחידה מובחרת. "הכול נדחה כי אנחנו נלחמים על הבית", שיתף בשיחה עם וואלה! מהחזית וקרא לדחות את הבחירות. "בסוף אנחנו מפסידים מהתרומה שלנו"

בווידאו: אריאל בזיז: "המדינה חייבת להתעורר ולדחות את הבחירות"/אריאל בזיז

אריאל בזיז, מועמד למועצת העיר ירושלים, עזב את הכול ב-7 באוקטובר ויצא להילחם בעזה. כבר חודשיים וחצי הוא לוחם במילואים ביחידה מובחרת, ובשיחה עם וואלה! מהחזית תיאר את הדילמה הבלתי-אפשרית שעומדת בפניו: בין המשך הלחימה בעזה, לבין המשך הקמפיין והמועמדות. "לא יכול להיות שדווקא אנחנו, שמשרתים את המדינה, שמסכנים את החיים שלנו למען המדינה - בסוף מפסידים מהתרומה שלנו", אמר.

אריאל בזיז, מועמד למועצת העיר ירושלים מסיעת "התעוררות" שלוחם במילואים. אופיר נמט, באדיבות המצולמים
"המדינה חייבת להתעורר ולדחות את הבחירות". אריאל בזיז/באדיבות המצולמים, אופיר נמט

"מ-7 באוקטובר אני נלחם, עזבתי הכול - את הבית, העבודה, המשפחה והתייצבתי לשרת את המדינה שלי", שיתף בזיז, מועמד ברשימת "התעוררות" בירושלים. "החלטתי לרוץ כי אני מאמין בכוח של הדור הצעיר, היצרני והליברלי להביא תקווה, לעבוד בשביל הציבור, אני מאמין בכוח של השלטון המקומי. אבל הכול נדחה לאחר כך, בגלל שכרגע אנחנו נלחמים על הבית".

הוא מוחה, "איך קרה שאני ועוד עשרות כמוני שמסכנים את החיים שלהם למען המדינה, לא נוכל להשמיע את הקול שלנו באופן שוויוני ולקבל הזדמנות שווה לנהל קמפיין ולקיים בחירות? יש זמן להכול. בדיוק כמו שלא עושים פוליטיקה בזמן מלחמה, כך גם לא עושים בחירות מקומיות בזמן מלחמה. זה בדיוק על אותו משקל. המדינה חייבת להתעורר ולדחות את הבחירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully