וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחבלים ניסו להניח מטען נפץ ליד טנק צה"ל בג'אבליה - וחוסלו מהאוויר

עודכן לאחרונה: 26.12.2023 / 9:32

הלוחמים שנתקלו בחולייה החמושה הגיבו בירי, ובמקביל הכווינו אליהם את חיל האוויר, שהפציץ אותם ואת המבנה הצבאי בו פעלו. בתיעוד של התקרית נראים המחבלים נעים במהירות לצד הטנק ואז מופצצים מהאוויר

בווידאו: חיסול חוליות מחבלים ברצועת עזה/דובר צה"ל

חוליית מחבלים חמושה חוסלה הלילה (בין שני לשלישי) לאחר שניסתה להניח מטען נפץ ליד טנק צה"ל באזור ג'אבליה ברצועת עזה. בתיעוד התקרית נראים המחבלים נעים במהירות מכיוון הטנק, ולאחר מכן מופצצים מהאוויר.

לוחמי צה"ל, כוחות מחטיבה 261 (בה"ד 1), נתקלו בחוליית המחבלים, לאחר שזו ניסתה להניח מטען נפץ סמוך לטנק שבו שהו חלקם. בתגובה הם תקפו אותם, ובמקביל הכווינו כלי טיס של חיל האוויר, שבסיועו חיסלו את המחבלים והשמידו את המבנה הצבאי בו פעלו.

פעילות צה"ל ברצועת עזה. 25 בדצמבר 2023. דובר צה"ל
לוחמי צה"ל בפעילות ברצועת עזה/דובר צה"ל
פעילות צה"ל ברצועת עזה. 25 בדצמבר 2023. דובר צה"ל
לוחם צה"ל ברצועת עזה/דובר צה"ל

בתקרית אחרת באזור ח'אן יונס, חטיבה 7 הכווינה כלי טיס של חיל האויר, שתקף וחיסל יותר מעשרה מחבלים שבפעלו בשטח. באירוע נוסף באזור לוחמים מחטיבת גבעתי זיהו חוליית מחבלי חמאס שנעה לעבר בניין צבאי של הארגון בו אוחסן נשק רב. כלי טיס של חיל האוויר השמיד את המבנה וחיסל את החולייה.

פעילות צה"ל ברצועת עזה. 25 בדצמבר 2023. דובר צה"ל
לוחם בפעילות ברצעות עזה/דובר צה"ל

במקביל, כחלק מסריקות שנעשו במפקדות צבאיות של הג'יהאד האסלאמי באזור דראג' תופאח שבצפון רצועת עזה, איתרו כוחות צה"ל נשק, מטעני נפץ ותחמושת, לצד מסמכי מודיעין וציוד צבאי של הארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully