וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ': כלל חיילי המילואים יקבלו את המענק המיוחד

עודכן לאחרונה: 25.12.2023 / 16:17

בדברים שנשא בפתח ישיבת סיעתו, אמר שר האוצר בצלאל סמוטריץ כי ישנה הסכמה חדשה, לפיה כל חיילי המילואים ששירתו יותר מ-60 יום יזכו למענק, ולא רק המפקדים. "אני רואה בתוכנית הזאת כמילוי חובתנו כלפיהם", אמר

בווידאו: מתחם אמצעי לחימה בבניין אזרחי בו אותרו עשרות פצצות מרגמה ומאות רימונים/דובר צה"ל

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' אמר היום (שני) כי ישנה הסכמה חדשה, לפיה כלל חיילי המילואים יקבלו את המענק המיוחד על שירות של יותר מ-60 יום. זאת, בניגוד לנוהל שהיה קבוע עד כה, לפיו רק מפקדים היו זכאים למענק.

את הדברים אמר סמוטריץ בישיבת סיעתו, בה הוסיף והתייחס לחללים ולמשפחות השכולות - וכן למתווה המצרי להפסקת אש שעל הפרק, במסגרתו ישוחררו חטופים. "כשאנחנו מגיעים לניחומי אבלים בימים אלה, הבקשה שאנחנו שומעים מהמשפחות היא שנבטיח שמותם לא לשווא ושנמשיך את המלחמה ונביא את הניצחון, זו צוואת הנופלים ואליה אנחנו מחויבים", אמר.

"שמעתי פרסומים על הצעות של גורמים במצרים ובקטאר לגבי המשך המלחמה, והערב קבינט המלחמה אמור לדון בין השאר בהצעות אלה. אני רוצה לומר בצורה הכי חדה וברורה: אין לקבינט המלחמה מנדט להפסיק את המלחמה לפני השגת כל מטרות המלחמה של השמדת החמאס, השבת כל החטופים והסרת האיום מרצועת עזה". עוד הדגיש כי "לא קטאר ולא מצרים יהיו מעורבות בעתיד בנעשה ברצועה - לא חוזרים על טעויות".

הצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ'. 2 בנובמבר 2023. הדס פרוש, הארץ
"לא קטאר ולא מצרים יהיו מעורבות בעתיד בנעשה ברצועה". סמורטיץ'/הארץ, הדס פרוש

"לא נהיה שותפים לשום ממשלה שתסכים להפסיק את המלחמה או שתסכים בדרך כזו או אחרת לשליטה בעזה של כל גורם שקשור לרשות הפלסטינית או לחמאס", הוסיף והדגיש סמוטריץ' מול סיעתו. "לא יהיו על זה לא פשרות, לא נסכים לשום קומבינה בעזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully