וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכן סמוי של המשטרה הפליל 35 חשודים בסחר סמים ונשק

עודכן לאחרונה: 25.12.2023 / 15:05

במבצע שהפעילה היחידה המרכזית של מחוז חוף ב-10 החודשים האחרונים, נתפסו סמים מסוכנים וכלי נשק בשווי מיליוני שקלים. עם המעבר לשלב הגלוי של החקירה, פשטו יותר מ-450 שוטרים של בתיהם של החשודים ותפסו סמים, כסף מזומן ורכבי יוקרה

בווידאו: סוכן סמוי של המשטרה הפליל 35 חשודים בסחר סמים ונשק/דוברות משטרת ישראל

סוכן סמוי שהפעילה היחידה המרכזית של מחוז חוף הביא להפללה של 35 חשודים במחוזות חוף, צפון, תל אביב ומרכז בחשד לסחר והחזקת סמים ונשק - כך הודיעה המשטרה היום (שני). במהלך ההפעלה נתפסו סמים מסוכנים וכלי נשק בשווי מיליוני שקלים. מאות שוטרים, לוחמי מג"ב ויחידות מיוחדות פועלים משעות הבוקר המוקדמות בפעילות מעצרים רחבת היקף, ובמהלך היום תבקש המשטרה את הארכת מעצרם של החשודים בבית המשפט.

במהלך עשרת החודשים האחרונים הפעילה היחידה המרכזית (ימ"ר) מחוז חוף סוכן סמוי שעסק בפעילות עבריינית ומאס בחיי הפשע. הוא שוכנע ע"י מפעילי מחלק הסוכנים בימ"ר, שליוו את כל מהלך ההפעלה, לחצות את הקווים ולפעול נגד עבריינים מהרובד הגבוה בתחום הסחר בסמים והנשק הלא חוקי ברחבי הארץ.

הסוכן ביצע עשרות עסקאות מבוקרות ומפוקחות של רכישות כלי נשק מסוגים שונים וקילוגרמים של סמים מסוכנים מסוג קוקאין ודוסה, כשהיקף העסקאות נאמד במיליוני שקלים.

זירת פשע. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
זירת פשע/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הבוקר, עם המעבר לשלב הגלוי של החקירה, פשטו יותר מ-450 שוטרים על בתיהם של החשודים ביישובים שונים בג'סר, חיפה, חדרה, אור עקיבא, כפר קרע, טייבה, קריית מוצקין ועוד והביאו למעצרם של 35 מהם. בפעילות השתתפו שוטרי מחוז חוף, לוחמי יס"מ, לוחמי מג"ב, חבלנים, כלבנים במשטרה, אנשי הזיהוי הפלילי ועוד.

בתום החיפושים נתפסו סמים מסוגים שונים, כסף מזומן ישראלי וזר, ועשרות כלי רכב - בהם רכבי יוקרה בשווי מאות אלפי שקלים שעל פי החשד הושגו ושימשו לדבר עבירה, וכן ראיות נוספות. החשודים הועברו לחקירה במשרדי הימ"ר בחשד לעבירות של סחר בסמים, סחר בנשק, החזקה ונשיאת אמל"ח, החזקת סמים, קשירת קשר לביצוע פשע ועוד - כל אחד על פי חלקו בעבירות האמורות. בהמשך היום, יובאו העצורים לדיון בבקשה להארכת מעצרם בבית משפט השלום בחיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מפקד מחוז חוף, ניצב דני לוי. 16 באוגוסט 2023. דוברות משטרת ישראל
מפקד מחוז חוף, ניצב דני לוי. 16 באוגוסט 2023/דוברות משטרת ישראל

בשעות הבוקר נערך טקס בראשות השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, המפכ"ל קובי שבתאי ומפקד המחוז דניאל לוי, שסיכם את פעילות הסוכן בו השתתפו כלל הכוחות השותפים למבצע. "נמשיך לפעול בנחישות בדרכים מגוונות כנגד עבריינים הפוגעים בביטחונו האישי של הציבור ונמצה עימם את הדין", התחייב לוי. מפקד המחוז הדגיש שהמבצע התרכז ב"איכות מול כמות", בעסקאות של 50 גרם הרואין ומעלה - שאם לא כן, היה אפשר להביא להפללתם של מאות מעורבים. עלות המבצע כולל רכישת הסמים מסתכמת בכ-2 מיליון שקלים. ⁠מתכוונים לנסות ולחלט עוד רכוש, כולל נדל"ן.

המפכ"ל בירך על הפעילות, "ידה הארוכה של משטרת ישראל תמשיך להגיע לכל מי שיטבול את ידיו בעולם הפשע, גם באמצעות סוכנים סמויים שבהפעלה נכונה כפי שנעשה פה, ביחידה המרכזית של מחוז חוף, רושמים הצלחה במאבק הכל-כך חשוב שאנו מנהלים כנגד מחוללי הפשיעה".

מ' ימ"ר חוף, נצ"מ אושרי אבקסיס, אמר: "הפעלת סוכן מהווה נדבך נוסף במאבק הנחוש של משטרת ישראל ומחוז חוף למיגור הפשיעה החמורה ברחבי הארץ. הפעלה המאפשרת איסוף ראיות בצורה חכמה ומתוחכמת בעלת גוון ייחודי וערך מוסף כנגד עבריינים משפיעים ומחוללי פשיעה. הלילה, מאות שעות של עבודה מתקזזות לרגע בו חשוב שכל עבריין משפיע, סוחר סמים וסוחר אמל"ח יתעורר למציאות בה יבין כי מלחמתנו בפשיעה תימשך בכלל האמצעים והתחבולות במסגרת החוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully