וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: גבר תלש חלק מאוזנו של שכנו - בגלל ויכוח על אינטרקום

עודכן לאחרונה: 25.12.2023 / 12:47

כשחוקרי המשטרה הגיעו לבניין בראשון לציון, נדהמו לראות את הנאשם, גבר בן 53, מחזיק בחלק מהאוזן של שכנו בידו. הקטטה פרצה לאחר שהנאשם הטיח בשכנו המבוגר שהוא קיבל טובות הנאה מטכנאי האינטרקום, שהגיע לבניין לצורך מתן הצעת מחיר עבור תיקון. "תקף כמו חיית פרא"

כשהגיעו חוקרי תחנת ראשון לציון למקום, הם נדהמו לראות את החשוד בעוד הוא מחזיק בחלק מהאוזן של שכנו בידו.

גבר מראשון לציון הואשם שתלש חלק מאוזנו של שכן לבניין המגורים, לאחר שהתווכחו ביניהם על הצעת מחיר לתיקון האינטרקום של הבניין. על פי כתב האישום שהגישה בשבוע שעבר שלוחת המעצרים שפלה במשטרה לבית משפט השלום בראשון לציון, גבר בן 53 שמתגורר בימים אלו ברחוב מיכאל סיטרמן בעיר התווכח לפני כשבועיים עם שכנו בן ה-70, לאחר שנפגשו יחד עם שכנים נוספים עם טכנאי אינטרקום שהגיע לבניין לצורך קבלת הצעת מחיר עבור תיקון.

הנאשם הטיח בשכנו המבוגר שהוא הבחין בו לפני כשבועיים בגן העיר מקבל טובות הנאה מהטכנאי, ולאחר מכן הצמיד את פניו כלפיו וירק לעברו. השכן בתגובה לכך סטר לנאשם, מה שהסלים לכדי קטטה אלימה שבמהלכה הנאשם הצמיד את פיו לאוזנו של השכן ונשך אותה עד שחלק גדול מאוזנו נתלש.

ניידות משטרה. שלומי גבאי
ניידת משטרה, אילוסטרציה/שלומי גבאי

השכנים בבניין הצליחו להפריד בין השניים והשכן המבוגר פונה לבית חולים אסף הרופא, שם הוא נותח ובוצע לו שחזור ראשוני ובהמשך הוא צפוי לעבור ניתוחי שיחזור מיטבי של האוזן.

כשהגיעו חוקרי תחנת ראשון לציון למקום, הם נדהמו לראות את החשוד בעוד הוא מחזיק בחלק מהאוזן של שכנו בידו. החשוד נעצר על ידם ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בראשון לציון. בגרסתו בחקירה, טען הנאשם שהוא פעל כך מתוך הגנה עצמית. "הוא לא עבריין ולא אדם אלים, הוא נקלע לקטטה". טען בדיון הארכת המעצר, עו"ד איתי בן נון שייצג את הנאשם. "במקרה הזה הותקף על ידי המתלונן כמו שהותקף על ידו בעבר. שכנים ניסו למשוך את המתלונן ממנו ולא הצליחו. המתלונן היכה אותו באגרופים ומשלא הצליח להתנער מהמתלונן, הוא נשך אותו באוזן".

עו"ד ליה פלוס- דומב. שלומי גבאי
עו"ד ליה פלוס- דומב/שלומי גבאי

בעברו של הנאשם, הוא ביצע מקרה אלימות נוסף שבסיומו הוגש נגדו כתב אישום בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש והסתיים ללא מאסר בעקבות הליך גישור. כתב האישום שהוגש מייחס לנאשם עבירות של היזק לרכוש במזיד, תקיפה סתם ותקיפת זקן הגורמת חבלה חמורה.

"מדובר באירוע קיצוני בנסיבותיו, שבו - בין היתר - בוצעה ע"י הנאשם תקיפה ברוטלית כנגד מרשי, ללא התראה מוקדמת ובאופן בלתי צפוי לחלוטין", נמסר מטעמה של עו"ד ד"ר ליה פלוס, המייצגת את השכן שהותקף על ידי הנאשם. "מרשי מצא עצמו פעם אחר פעם נאלץ לגונן על גופו ורכושו מהנאשם, עד התוצאה המזעזעת של תלישת כשליש מאוזנו בנשיכה, כאילו המדובר בחיית פרא חסרת מעצור ורסן. מרשי אדם מבוגר, המאושפז בבית החולים לאחר שעבר ניתוחים שונים והא צפוי לעבור מספר ניתוחים נוספים, כמו גם שיקום ממושך שספק אם יחזיר את מצבו לקדמותו. מעבר לטראומה הקשה שחווה, הוא חושש לחייו ולשלום בני ביתו והדבר מקשה על התמודדותו הפיזית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully