וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התחלה משמחת הפכה לסוף החיים": אריה ריין הספיק להדליק עם משפחתו נר חנוכה, ונפל בקרבות

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 20:33

;;

בווידאו: מאות בהלווית דוד בוגדנובסקי, בנם של ודים ויוליה שעלה ארצה מאוקראינה/שלומי גבאי

צה"ל הודיע היום (ראשון) על נפילתו של רס"ן (מיל') אריה ריין בקרבות בצפון רצועת עזה. ריין היה בן 39 במותו, התגורר בקיבוץ משמרות, ושירת כקצין שיריון בגדוד 79 של חטיבת המחץ.

אריה ריין, הותיר אחריו את אשתו מזה 10 שני מיכל ושלושת בנותיו, לשקד, גפן וכרמל בנות השמונה והשש. הוא עבד ב-LLS בפארק המדע ברחובות בתור ראש צוות פיתוח תוכנה. המשפחה עברה רק לפני כחודש לגור בקיבוץ משמרות לאחר שקודם לכן גרו ברחובות.

רס"ן במיל' אריה ריין. דובר צה"ל
אריה ריין/דובר צה"ל

"כולנו בהלם, זו טרגדיה נוראה. זו היתה אמורה להיות התחלה של פרק משמח ומרגש ופתאום זה סוף החיים", סיפר לוואלה אחד מחברי השכונה החדשה של הקיבוץ, אליה עברה גם משפחת ריין רק לפני חודש. "הוא גוייס כבר ביום הראשון למלחמה ומיכל אשתו עשתה את ההעברה לבדה".

בנר אחרון של חג החנוכה, קיבל אריה הוא אפטר והגיע להדלקת נרות עם משפחתו. "הוא היה איש משפחה, אי של יציבות, אדם חיובי", סיפר חבר השכונה, "בנינו את הבתים שלנו יחד, הוא היה יורד לפרטים, תמיד נכון לעזור. מאד אהב את מה שעשה בצבא. זה העסיק את הראש שלו גם בבית. אני זוכר שבחופשה הוא הראה לי סרטון באינטרנט על מערכת ההגנה של הטנק ואיך זה עובד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שמונה חללי צה"ל שנהרגו הבוקר. דובר צה"ל
שמונה חללים נוספים ששמם הותר הבוקר לפרסום/דובר צה"ל

מוקדם יותר היום, הודיע צה"ל על נפילתם של שמונה חללים נוספים בקרבות ברצועת עזה.
שמותיהם של החללים שמותם נודע הבוקר הם: סמ"ר דוד בוגדנובסקי, בן 19 מחיפה, סמ"ר אוראל בשן, בן 20 מחיפה, סמ"ר גל הרשקו, בן 20 מיפתח, סמ"ר איתמר שמן, בן 21 מלפיד, רס"ר (מיל') נדב יששכר פרחי, בן 30 מהרצליה, רס"ר (מיל') אליהו מאיר אוחנה, בן 28 מחיפה, רס"ל (מיל') אליסף שושן, בן 23 מירושלים ורס"ל (מיל') אוהד אשור, בן 23 מכפר יונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully