וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בשרון: בן שנתיים נספה בשריפה בדירה בכפר קאסם

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 16:49

בן השנתיים אותר ללא דופק וללא נשימה, כשכוויות לגופו. חובשים ופרמדיקים של מד"א הובהלו לזירה וקבעו את מותו. 3 ילדים נוספים חולצו מהדירה בהכרה מלאה, מצבם מוגדר קל. "ביצענו בפעוט בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו"

בווידאו: בן שנתיים נספה בשריפה בדירה בכפר קאסם/דוברות כב"ה

פעוט בן שנתיים נספה היום (ראשון) בשריפה בדירה בכפר קאסם. מצבם של שלושה ילדים מוגדר קל. חובשים ופרמדיקים של מד"א הובהלו למקום ואיתרו את בן השנתיים כשהוא ללא סימני חיים וכוויות לגופו. הם קבעו את מותו והעניקו טיפול רפואי לשלושת הילדים, שחולצו מהדירה בהכרה מלאה.

לוחמי האש של תחנה אזורית פתח תקווה הגיעו גם הם לזירה, כיבו את האש ושחררו את העשן שהצטבר בדירה.

בן שנתיים נספה בשריפה בדירה בכפר קאסם. 24 בדצמבר 2023. כב"ה, אתר רשמי
זירת השריפה בכפר קאסם/אתר רשמי, כב"ה

פרמדיקית מד"א, ענת גרנוט, שיחזרה: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות הכיבוי שחילצו אלינו פעוט כבן שנתיים ללא דופק וללא נשימה עם כוויות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, בחמש השנים האחרונות מתו 26 ילדים כתוצאה משריפה. 58% מהמקרים היו של ילדים מתחת לגיל 4. אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים, הזהירה מאמצעי חימום שאינם בטוחים. "אמצעי החימום הבטוחים ביותר הם מזגן ורדיאטור", מסרה, "מרחיקים מאמצעי החימום חפצים דליקים, כגון שמיכות, בגדים וכו'. גלאי עשן מציל חיים. הגלאי מתריע בזמן אמת על שריפה, וכך יכול לאפשר פינוי מהיר של הילדים וקריאה לכוחות כיבוי והצלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully